Jump to content

Vad vill du allra helst ha med i SA


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja typ som på True Crime!

Bara staden inte är som på True Crime: ALLT LIKADANT!!

Önkselista: (ingen ordning)

1: Jet-skis

2: Kunna åka (inte flyga) stora jetplan (SAS)

3: Skateboards

4: Cyklar

5: Moppar

6: Alla fordon ska va nya

7: MEGASTOR stad

8: Simma

9: Spårvagn

10: Flyga högre med helis och flygplan

11: Barn

12: Djur

13: Hippies

14: Gå in i 50% av alla hus

15: Ta en tur på en båt

16: Rörliga och farliga hajar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, joo, eller iallafall näst intill

Det skulle vara underbart om dom gjorde det, sen såg man städerna (VC och LC) i horisonten, som skenbilder. Underbart.

Du vet att San Fransisco (som väll SA antagligen kommer likna) ligger på andra sidan USA+att Det skule ändåså vara för långt ifrån man skulle inte äns kunna se VC från LC!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min önskelista:

  • Tunnelbana, man ska kunna betala biljett som vanligt och kunna åka med och gå i tunnelbanan.
  • OM man skjuter en polis när ingen ser, så ska man inte få polisen efter sig. Man ska kanske få spanare efter sig?
  • Skulle vara coolt om man kunde bli en stor stjärna, med limosar och polisbilar och sånt som åker bakom och framför en :P
  • Att det kunde vara högtidsdagar, med festivaler o sånt, så man kunde skapa lite kaos, alla springer hur som helst helikoptrar kommer hehe ni vet.
  • Kunna åka med buss, kunna ta en taxi och betala för sig.
  • Om man drar upp en pistol på gatan ska ska det bli kaos (ni vet usa :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gängkrig mellan de lokala gängen lite då och då som man kan lägga sej i och antingen välja att slåss för ett gäng eller också stå i mitten och skjuta på allt som rör sej. Man ska även kunna stå vid sidan som vilken vanlig invånare som helst. Man ska även kunna starta eget gäng och gå ut och slåss mot andra gäng!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag skulle villja som skulle va me va:

1.spårvagn

2.SNÖ,SNÖSKOTRAR OCH SKIDOR PISTMASKINER OSV.

3.FETA FORDON, POLIS MOTORCYKLAR

4.Polishundar.

5.sporter tex fobollsplaner som dom spelar fotboll på och hockey i ishallar osv

6.Andra gangstrar som snor och slåss och blir tagen av polisen

7.Fler bussar.

8.stora plan som man kan åka OCH köra

9.sen hoppas jag att det ska va som san francisco som det nog kommer va med ett fett fängelse som då ska föreställa Alcatrass som man bara kan komma med båt.

10.Mycket fler öar som det finns broar till sen kanske non som man bara man kan ta sig till me båt eller plan.

11.mycket mer moppar, motorcyklar, båtar bilar och så tycker jag det ska finnas vattenskotrar.

12.vägarbeten, arbetar som går runt och sopar eller lagar nåt som man kan ta deras verktyg :P

Kommer inte på mer just nu :P

Men detta skulle Rocka!!! :P;):wub::o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att San Fransisco (som väll SA antagligen kommer likna) ligger på andra sidan USA+att Det skule ändåså vara för långt ifrån man skulle inte äns kunna se VC från LC!!!

Jajemen, det vet jag gott och väl! Men fantasi, Mr. M, fantasi!

Ett litet tips - sluta skriva som en fjortis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha

1. AI! Allvarligt det vore trevligt om poliserna i allafall kunde köra någorlunda...

2. Bättre "movement-design". Tjejerna i Vice city rör sig tragiskt ryckigt och fult...

3. Bättre möjligheter för heta biljakter (gärna backiga San Fansisco inspirerad stad) och mafias fina drive-by teknik...

4. Bättre, längre och mer avancerade uppdrag - Speciellt uppdragen man får vid köp av "properties"...

5. Bättre story... Hyr dem in saftiga skådisar för att göra röster och håller så pass hög kvalitet på känsla måste de väl kunna hyra in några profissionella manusförfattare som kan skriva en rolig story med vändningar och roliga övveraskningar...

6. Flera rörelser - Springa, hoppa skjuta är lite vagt... gärna möjlighet att sitta, och lite allmänna fräshca moves när man står stilla...

7. Mer folk! Jag menar hur livat var "North Point Mall" egentligen... högst 5 kvinnor gick och shoppade... sedan stod det tre gäng och några affärsbiträden...

8. Konsekvenser av misslyckade uppdrag... fler olika slut på spelet...

9. Lite seriösare street-race som sker på natten och man ska gärna få snacka med sina motståndare innan isätllet för att kolla på en karta och trycka enter...

10. Stöd för Mp3/Wma och kanske t om låta spelet köra en audio-cd man klört i datorn som radio.....

11. Något jag såg i en tidig artikel om GTA 3 var att polisen inte kom förräns antingen en polis såg dig göra något kriminellt eller någon som sett dig göra det ringde polisen! Inför igen!

12. Inget j***a stjärnsystem... har man polisen efter sig kan man ha det ett tag... men de ska inte ha det lika lätt att upptäcka än. Har man bytt bil tre gånger ska det f*n ta dem ett tag att fatta det...

More to come men nu ska jag sova....

13. lägger bara tilla tt alla människor ska ha ett mål i ilvet... eller iaf med promenaden :wacko:... de ska ha vänner och gå bredvid varandra och prata...

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill

* Att man ska kunna gå in i, åtminstonde hälften av alla byggnader

* Att man ska kunna lösa uppdrag på många olika sätt, Hitman stil

* Att köpa lägenhet systemet skulle bli bättre, så att man kan hyra ut det och så

* Att man i sin lägenhet/ Villa ska kunna se på TV och så snackar dom om en själv på nyheter etc

* Att man ska kunna göra inbrott i vissa hus osv

* Att det ska finnas partyn man kan röja på :wacko:

* Att man typ kan hamna i fängelse så att man blir tvungen att rymma, fast det ska man kunna ställa in, skullle bli något frustrerande att hamna där hela tiden

Redigerad av Hoggert
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer förunderligt är väl ändå hur man kan gömma en minigun eller ett raketgevär under skjortan?

Vadårå, Skalman får ju plats med ALLTING i skalet!! :o

Och jag har inte så höga förväntningar på SA... och om det blir 70tal så skiter jag i att köpa spelet. :wacko:

Men det vore kul med lite fler bilar... och att inte varenda mormor och hennes grannes hund kör runt i Lamborghinis och Ferraris som i VC och GTA3...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadårå, Skalman får ju plats med ALLTING i skalet!! :)

Och jag har inte så höga förväntningar på SA... och om det blir 70tal så skiter jag i att köpa spelet. :o

Men det vore kul med lite fler bilar... och att inte varenda mormor och hennes grannes hund kör runt i Lamborghinis och Ferraris som i VC och GTA3...

Håller med!

Så otroligt fult när det kommer ett gäng gubbar i hatt åka förbi i Lamborghinis och porschar... :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...