Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic


Jojje
 Share

Recommended Posts

Någon som har lust att göra det här?  >_<  Det spelar ingen roll hur texten ser ut bara det står Jin Kazama.

Jag skulle kunna göra de, men 3d programmet cp:ar sig o gör massa rosa streck överallt :rolleyes:

Såhär: P.S, jag skulle gjort bilden snyggare, men nu funkade de ändå inte B)

Edit: De gick visst! Den kommer snart :(

post-24-1099135283_thumb.jpg

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 months later...

Okej, nu har tråden varit död ett tag, så nu får jag väl liva upp den med en fråga:

Jag har använt gratisprogrammet blender ett tag nu, men jag undrar om det finns något bättre program att göra "småfilmer" alltså animationer med... Ni har har snackat mycket om swift3d och de där vad kan man göra med dom?

EDIT: Och kan man hitta dom på internet någonstans?

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vinnecool: Ingen svarar snabbare av att du gör dubbelposter, låt oss ta tid på oss och komma hit, bara för att du gör dubbelposter kan vi inte transporteras från t.ex. våra farföräldrars matbord till datorn för att svara på dina poster.

Ett bra program för att skapa små korta filmer i. Tjá, skulle väl kunna vara Maya och Cinema4D, plus tillägget Kharaa, eller om det stavas Karaa, nåja... något sådant i varje fall.

Frenzy: Ta i princip vilket, alla är ungefär lika vänliga mot newb's, bara att man skall vänja sig vid ett program och lära sig mer om det så går det bra.

Jag rekommenderar Maya och Softimage XSI till dig eftersom båda är hyfsat lätta att lära sig och även användbara bland dagens spelindustri. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AE_Dave du är min nya idol fr.o.m nu.

.... oookej... ehm.. då vet jag ..... :wub: (HORROR.)

Vinnecool: www.maxon.net <- På den här hemsidan finns 30-dagars trialversion för c4d.

Jag vet att det ska finnas en testversion för maya också, dock vet jag inte exakt var. Men den är för övrigt vattenstämplad. ^_^

*EDIT*

Kahraa/Karaa (Eller hur man nu stavade det... hehe.) är ett tilläggsprogram för ett par 3Dprogram som t.ex. Cinema 4D och 3DStudio Max, som ger tillgång till mer lätthanterligt animationssystem, för de som vill skapa längre filmer i ovanstående program. ^_^

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han som gorde sängen,

I mitt rum min säng så är täcket halvägs upp på kudden och hänger ner från kanterna mkt mer än vad den gör nu ;):lol:

Jäkligt snyggt hus med alla grejer i och alla vapen och allt ;)

Det borde ligga ett sönder rivet monopol i något hörn i stugan, och en "Rollétt snurra" på golvet :lol:;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Jag vet, gammal topic, men det är väl bättre att dra upp en gammal än att starta en ny? ;)

Iaf, jag tänkte bara visa lite bilder ifrån en film som jag och två polare håller på med :">

*host* det är ett slakteri för dom som inte ser det :) *host*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, gammal topic, men det är väl bättre att dra upp en gammal än att starta en ny? ;)

Iaf, jag tänkte bara visa lite bilder ifrån en film som jag och två polare håller på med :">

*host* det är ett slakteri för dom som inte ser det :) *host*

Snyggt... men lite... mörkt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnyggt! Vad ska den handla om?

Danke :o

Hmm, vi är inte riktigt säkra än... ;)

Men här är ett förslag som vi funderar på

och här är en nästan klar karaktär, han saknar ett ansikte dock :)

Redigerad av power_psychic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...