Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic


Jojje
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ett tips: Gör Harry Potter som sitter på sin kvast och spelar Quidditch vet ja!

Nej han kan göra en anka som spelar italiensk rugby, och bakom honom står 50,000 högupplösta tyska pansarvärnssoldater och typ en kilometer bakom dom släpps en enorm atombomb.

Jag menar att det skulle bli..svårt att göra harry potter som sätter på sin kvast ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej han kan göra en anka som spelar italiensk rugby, och bakom honom står 50,000 högupplösta tyska pansarvärnssoldater och typ en kilometer bakom dom släpps en enorm atombomb.

Jag menar att det skulle bli..svårt att göra harry potter som sätter på sin kvast :D

Exakt! Dessutom sug*r Harry Potter så jäkul*t hårt! ;) Jag kan inte läsa den utan att spy....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej han kan göra en anka som spelar italiensk rugby, och bakom honom står 50,000 högupplösta tyska pansarvärnssoldater och typ en kilometer bakom dom släpps en enorm atombomb.

Jag menar att det skulle bli..svårt att göra harry potter som sätter på sin kvast ;)

Varför skulle Harry Potter sätta på sin kvast?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Här kommer lite bilder jag gjort. Kan tillägga att jag började använda 3ds max studio för första gången igår.

Redigerad av Hardcore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det han syftar på var nog att filmen inte är datoranimerad men några delar av den, till exempel alla sagofigurer som är med och så, alltså, eh nu kanske jag pratar mysko som jag alltid gör då men... så här då:

Filmen är inspelad med kameror och människor med kött och blod sedan har man lagt till polygon-figurer.... så då? :)

Nej inte grotttrollet t.ex. Helt datoranimerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte grotttrollet t.ex. Helt datoranimerat.

Gollum? He he, du jag har sett på "bakom scenerna" från de där sagan om ringen filmerna och det var nån knubbig person i tighta kläder med massa mysko saker på som kutade runt och sprttlade sedan bytte man ut hans kropp mot en dator animering.... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gollum? He he, du jag har sett på "bakom scenerna" från de där sagan om ringen filmerna och det var nån knubbig person i tighta kläder med massa mysko saker på som kutade runt och sprttlade sedan bytte man ut hans kropp mot en dator animering....  :)

ja vi vet att gollum e en person men inte grotttrollet ;)

asså han mena ej gollum.

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gollum? He he, du jag har sett på "bakom scenerna" från de där sagan om ringen filmerna och det var nån knubbig person i tighta kläder med massa mysko saker på som kutade runt och sprttlade sedan bytte man ut hans kropp mot en dator animering....  :)

cavetroll_decipher_215272_0.jpg

Förresten var inte han som spelade gollum knubbig, jag har också sett bakom kulisserna. Både på tv och extramatrialet i de förlänga versionerna.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag har inte skrivit något här på ett tag... :P

1. Jag började hjälpa gtafan1 med 3dd3sign.com .... dock vet jag inte riktigt vart han tagit vägen nu -_- ....

iaf nu så gör jag modeller till en half life modifikation....

(Någon som har en converter till 3DsMax 6? .max - .mdl? X_x har bara smd.... annars får jag köpa milkshape men det kan jag inte ett schett av så nåja.... iaf :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...