Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic


Jojje
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe, du vet, skvallerpressen är omöjlig att smita undan ifrån ;P;)

Aja, är i Småland nu, har begränsad internet tillgång, men jag kan avslöja mitt pågående projekt:

Mitt eget hus! Alla möbler är utmätta intill minsta centimeter och för att få det att se rimligt ut i Cinema 4D så har jag tagit allt x4 så att det ser bra ut. Är halv klar med "jobbarrummet" där min lillasyrra snart kommer flytta in, en vångingssäng och väggarna är ungefär vad som är klart men bild kommer väl om ca 1,5-2 veckor. Om ni vill veta mer i framtiden är jag mest aktiv på min egen och daves 3d-sida 3DD och dess Forum :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Najs! :lol:

@ Matkungen: Sure, men kan du inte göra det själv? Om du inte kan så får du säga vilken vinkel och ungefär vilket teckensnitt det ska vara, men om jag iinte har det får du nått annat <_<

Ehmm ungefär lika stort som texten på bilden nedanför. Lite snätt uppe ifrån, från vänster. TransMetals Normal jag gissar på att du inte har den så hmm... så Ta Sne Arial då. Färgen ungefär som tecknet.

post-24-1093718639_thumb.jpg

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Sorry att jag drar upp gammal tråd men... har gjort en liten s.k. scen till min gammla seekbot! <_< den är inte klar ännu, saknas massor av detaljarbete och liknande men eftersom Giz så gärna ville ha en bild på den så tyckte jag han kunde få det. Dock blev jag stressad av honom på msn när han hetsade mig hehe, så när jag redigerade de sista ändringar på alphabilden i photoshop blev det för mycket sudd! :lol:

post-24-1098549257_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehmm ungefär lika stort som texten på bilden nedanför. Lite snätt uppe ifrån, från vänster. TransMetals Normal jag gissar på att du inte har den så hmm... så Ta Sne Arial då. Färgen ungefär som tecknet.

Någon som har lust att göra det här? :angry: Det spelar ingen roll hur texten ser ut bara det står Jin Kazama.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver samma som i topicen härunder;

Finns de nåt program som man kan ladda ner, där man kan göra sånna där 3d bilder, som man kollar på ett speccielt sätt o så kommer de fram en bild? ;P

hängde inte direkt med i din beskrivning, sry men...

i alla fall, ifall du vill ha ett bra program så ska du nog kööööpaaaaa Maya 6.0 för extreeeemmmtttt mye pengar.... (w00t) eller C4D för 3000 (faktiskt sänkt till bara några hundralappar på vissa webplatser :unsure: ) eller 3DsMax som också kostar rätt så mye.

I varje fall så, finns också ett gratisprogram som heter Blender3D typ... tror jag :P finns nån på 3dd3sign.coms forum som vet mer om det surfa in där och fråga vetja! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...