Jump to content

Träning?


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har gått på tennis, men jag slutade pga av vi fick världens sämsta lärare! :(

Så fort någon missade bollen så blev det fys-träning (fysik-träning) i en kvart för alla! ;)

Och det var ingen lätt fys-träning heller, det var kuta-allt-vad-du-har! :)

Så jag slutade... Nu går jag inte på någon sport längre, men jag motionerar på andra sätt! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag slutade med fotboll i vintras blev det väldigt dåligt med träning. :unsure:

Ungefär när sommarlovet började bestämde jag mig så för att börja gymma, men under sommaren hade man ju annat för sig, så det blev bara en 8-10 ggr under hela sommaren.

Nu när hösten är här har jag iaf bestämt mig för att gymma tre gånger i veckan, och än så länge håller det (en vecka hittills)!.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg lyfter 10 kg hantlar upp och ner ca 200 ggr, 100 armhävningar, 200 sittupps, cycklar 5 km varje dag. och sa går jag till bussen varje morgon ca 200 m + 1 km till skolan. Så kan jag lyfta mig själv med tummarna. (jag har "smörtummar")

Är det föresten nån som kan stå upp och nå till golvet med handlederna utan att böja på knäna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg lyfter 10 kg hantlar upp och ner ca 200 ggr, 100 armhävningar, 200 sittupps, cycklar 5 km varje dag. och sa går jag till bussen varje morgon ca 200 m + 1 km till skolan. Så kan jag lyfta mig själv med tummarna. (jag har "smörtummar")

Är det föresten nån som kan stå upp och nå till golvet med handlederna utan att böja på knäna?

Arrrgh!!

En träningsnarkoman!!! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, tor du på det?

lite tveksamt det där med 10kg 200 ggr, men armhävningarna går ju an, men inte att gå 20 mil till bussen

Jo det är sant och föresten står det 200 m = METER.

JAg började med att lyfta den 50 ggr i början på sommarlovet Det var skitjobbigt och ökade på med 2 ggr för varje dag. 50 + 2x75 = 200. Det går ganska lätt men armhävningarna är det jobbigaste.

Jag är 16 år också. Det kan ju vara ganska jobbigt för en 10 åring.

Edit: Det går förståss lättare i min nya muterade form. (Se avatar)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...