Jump to content

Träning?


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det beror på vems kropp man snackar om, visa kroppar gillar att få mycket träning, andra inte... Vissa är lite klena! :unsure:

oavsett hur biffig du är så måste kroppen få vila upp sig nån da per vecka.. säger som kalleR.. vänta tills skadorna kommer! det lär inte va så kul att vara en halvdö guppe som knappt kan gå på dass själv!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tigern: om du tränar så mycket som du gör, lovar jag dig att det är för mycket. du kanske inte märker det nu, men vänta tills skadorna kommer.

ps: kallar du mig klen?

Jag vet också en hel del om träning, jag har en prsonlig tränare, (Tränar föör golfens skull) och vi har gjort en massa tester och prover m.m. och det är helt OK att jag tränar på det viset jag gör, men lite då och då har jag ett en-veckasuppehåll, just för att ballansera det hela!

ps: ja, jag kallar dig klen! :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet också en hel del om träning, jag har en prsonlig tränare, (Tränar föör golfens skull) och vi har gjort en massa tester och prover m.m. och det är helt OK att jag tränar på det viset jag gör, men lite då och då har jag ett en-veckasuppehåll, just för att ballansera det hela!

ps: ja, jag kallar dig klen! ;):huh:

har du uppehåll varanan vecka så är det ju en annan sak.. det sa du inte först

ps: jag e inte klen ditt cp :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du skulle sett bråken förr i tiden ;) skärpte mig lite sen jag blev mod

LOL :P

men jag håller med mig, jag som går på hockey har fått mycket info om styrka och sånt. vi har ett rum med styrke saker i vår ishall. men man måste vara 15 år för att vara där inne och styrke träna :huh:

så de är nog inte så bra för tigern!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Gympa två grr i veckan sen har jag Badminton varje Söndag.

På sommaren blir det mera då har jag en Go-cart att sköta om och köra sen cyklar jag ungefär en mil om dagen eller åtmintone 3 grr i veckan. ;)

Annars så gör jag ibland hemma 50 armhävningar, 50 situps och 50 rygglyft (med pauser) och lite andra benstyrkesaker. :P

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja..

Jag gör 50 riktiga armhävningar.

100 hantellyft på varje hand med 10 kg *

50 riktiga sittupps...

.. och står på tummarna i 30 sekunder ** . Slå det ni om ni kan.. :P

Sedan avslutar jag med att stå med raka knän och nå ner till golvet med händerna.

Detta gör jag 5-7 ggr per vecka altså varje dag om jag hinner.

* = 9.6 kg

** = jag har ovanligt kraftiga smörtummar och JA det är sannt.

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...