Jump to content

Träning?


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Jo det är sant och föresten står det 200 m = METER.

JAg började med att lyfta den 50 ggr i början på sommarlovet Det var skitjobbigt och ökade på med 2 ggr för varje dag. 50 + 2x75 = 200. Det går ganska lätt men armhävningarna är det jobbigaste.

Jag är 16 år också. Det kan ju vara ganska jobbigt för en 10 åring.

Edit: Det går förståss lättare i min nya muterade form. (Se avatar)

ok, trodde det stod 200km, men jag är inte 10 år

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Går på fotboll. Lyfter 5 kilos hantlar varje dag, hur många jag gör varje gång varierar.

Sen så går jag och simmar 2 gånger i veckan, är inte 15 ännu, så jag styrketränar ej.

Kan inte springa om det inte har med en boll att göra. Ligger nåt i mitt psyke, utan att det har med bollar att göra går bara inte, blir trött efter 10 meter... men med boll kan jag springa 2 mil <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går på fotboll. Lyfter 5 kilos hantlar varje dag, hur många jag gör varje gång varierar.

Sen så går jag och simmar 2 gånger i veckan, är inte 15 ännu, så jag styrketränar ej.

Kan inte springa om det inte har med en boll att göra. Ligger nåt i mitt psyke, utan att det har med bollar att göra går bara inte, blir trött efter 10 meter... men med boll kan jag springa 2 mil <_<

Vaddå inte 15 så jag styrke tränar inte?

Jag är 13 och tränar lite så där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...