Jump to content

ÅRETS SPEL 2006 @ GTAsajten


Jacker
 Share

Recommended Posts

Japp, det är dags för GTAsajtens meddlemar att utse årets spel! Det går till såhär; I den här tråden skriver man ned det spel som är det bästa man spelat i år (av de spel som släppts i år, förstås). Sedan tas de populäraste ut till en poll där den slutliga omröstningen sker.

Tråden öppen för bidrag fram tills 28 december!!

REGLER:

(Regler kan komma att ändras)

1. Spelet ska ha släppts i Sverige i år. Om ett spel släpptes till t.ex. Xbox förra året, men PC- versionen kom i år är det fortfarande godkänt att nominera spelet.

2. Expansionspaket räknas inte.

3. Håll tråden ren. Det ska egentligen bara ske nomineringar här, posta inte off-topic i onödan.

GÖR SÅHÄR:

Skriv bara ned titelns hela namn och posta, gärna med en motivation. Oseriösa bidrag eller bidrag som bryter mot reglerna räknas helt enkelt inte, så försök inte vara sneaky. :> Om ni är osäkra på vad ni vill rösta går det bra att vänta, det kommer sägas till innan det är försent.

Tråden kommer att vara öppen 2 - 3 veckor för bidrag, eller kanske mer - man vet aldrig. Sen tas de populäraste alternativen till en poll där slutlig omröstning pågår i ungefär ett par veckor.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Visste knappt vilket spel det var förens Panimala började prata romantiskt om det på MSN. Efter att ha kikat lite på det upptäckte jag att spelet verkade mycket intressant, och köpte det. Och det var kärlek direkt - känslan när man för första gången ser spelvärlden är ett "Wow!"- ögonblick att minnas. :> Trots att jag har haft spelet i över ett halvår har jag långt ifrån blivit klar med det. Det är ett enormt, öppet, vackert och medtagande spel som defenetivt förtjänar att vara 2006 års bästa spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Visste knappt vilket spel det var förens Panimala började prata romantiskt om det på MSN. Efter att ha kikat lite på det upptäckte jag att spelet verkade mycket intressant, och köpte det. Och det var kärlek direkt - känslan när man för första gången ser spelvärlden är ett "Wow!"- ögonblick att minnas. :> Trots att jag har haft spelet i över ett halvår har jag långt ifrån blivit klar med det. Det är ett enormt, öppet, vackert och medtagande spel som defenetivt förtjänar att vara 2006 års bästa spel.

/agreed

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

World Of Warcraft Behöver inte säga mer, alla som lirar det vet hur underbart spelet är. :>

"1. Spelet ska ha släppts i Sverige i år. Om ett spel släpptes till Xbox förra året, men PC- versionen kom i år är det fortfarande godkänt att nominera spelet."

WoW släpptes i Sverige förra året. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Resident Evil 4:a!

Spännade spel som man inte tröttnar på. Bra story och stort + att man får ett extra spel när man klarat det.

"1. Spelet ska ha släppts i Sverige i år. Om ett spel släpptes till Xbox förra året, men PC- versionen kom i år är det fortfarande godkänt att nominera spelet."

PC- version släpps visserligen om ett par veckor, men du kan inte mena den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...