Jump to content

bråk


jontemad
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har ni någon gång varit med om och sett riktigt otäcka bråk när ni varit i skolan. Jag har det typ 2 st höll på tryckte in varandra i väggen.

Trycka in varandra i väggen? Kallar du det hårdhänt och hemskt bråk? ^_^ Det gör vi typ hela tiden på skoj.... Evilol: W0rd. Om det ska vara hemskt bråk ska det ju vara knivar och järnrör, basebollträn etc. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej jag avslutade inte hela berättelsen. Vad som hände var att att dom det till en början inte såg så alvarligt ut (då när de bara tryckte in varandra i väggen) men det var sen när en av dom började skrika som fan o blev helt j*vla röd i ansiktet och började slå varandra i magen och sparkas. dagen efter så kom en av dom till skolan med en av sina luftpistoler och en kniv. Såg lite lustigt även om det var ganska patetiskt att vara så skraj att man tar med sig vapen. detta hände den 11:e juni 2002

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Soft air gun är ju helt ofarligt om man bara blundar.

Och håller munnen stängd! Tänderna kan "gå sönder" av en softairgun.

Ontopic: I våran skola så finns det en massa asylsökande och de hamnade hela tiden i bråk med alla nationalister/rasister det var nog rätt så många som bar kniv under den perioden, men det tjaffset slutade efter 9'orna försvann.

En gång så såg jag två personer (vet vilka) och en av dem visade en kniv för den andre medans de gick. Sen när jag och en kompis gick förbi så tog de ju undan den, sen efter vi gått en liten bit kollade jag bakåt och såg kniven klart och tydligt och de trodde inte jag så kniven ;) (Detta hände på en allmän plats)

Edit: gramatik fel ^_^

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...