Jump to content

Forumet nere imorgon


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Imorgon kommer hela forumet att stängas temporärt. Förutom en uppgradering till Invision Power Board v1.2 RC 2 så kommer även forumdatabasen att optimeras.

Men det är inte allt. Det blir lite möbleringar, splitter av forum samt städning av de senaste dagarnas bravader. När ni kommer tillbaka imorgon kväll eller på lördag hoppas jag att ni kommer till ett bättre och seriösare forum där alla respekterar alla och allt är frid och fröjd :( (man kan ju alltid hoppas iaf :o)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo, eller ta bort den helt, när alla trådar är flyttade ^_^

ja, de skulle va bäst!

för då kan man skryta till nya medlemar om 3månader: jag var med på den tiden då spam fanns :(

*edit*

off-topic: gta_fan1: ska ditt namn vara typ gtafanet eller gtafan ett? ;)

Redigerad av Visa City
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går och lägger mig nu... så imorgon när jag kommer hem från nånstans vid fem typ så är forumet nere? Och sen när det är uppe igen kommer jag inte in längre? ;)

Det var ju kul att veta... skulle gärna vilja ha en chans till men jag är ju 99% säker på att jag inte får det. :( Men tjejen hade kommit hem i förrgår och vi snackade nyss... det kanske är bra att jag bannas? Så jag kan försöka fixa det med henne istället för att hänga på forumet.

Jag kommer sakna er allihopa! Ha det bra, och gör inte samma misstag som jag gjorde. (Men vem fan är dum nog att göra det?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...