Jump to content

GTA: VC Sweden


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 299
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

mm.. Det var mest test pga att den bilden var bra... Jag tänkte göra den till Aftonbladet men jag hittar ingen bra bild till det..

Ja, men Aftonbladet är en lite väl blaskig tidning. Lite för mycket "Prinsessan Madeleines nya pojkvän är en utter, blah blah...". Metro eller möjligtvis Dagens Nyheter passar bättre.

Att göra om något i spelet till en lokal företeelse som t ex. Borås Närradio eller Kiruna Pizzeria är inte helt bra då de flesta spelare inte bor på dessa platser och därmed inte laddar hem dem. Visst kan man göra sådana moddar men då passas det kanske inte att lägga dem online. Sprid dem till dina vänner... eller nåt. ;)

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men Aftonbladet är en lite väl blaskig tidning. Lite för mycket "Prinsessan Madeleines nya pojkvän är en utter, blah blah...". Metro eller möjligtvis Dagens Nyheter passar bättre.

Att göra om något i spelet till en lokal företeelse som t ex. Borås Närradio eller Kiruna Pizzeria är inte helt bra då de flesta spelare inte bor på dessa platser och därmed inte laddar hem dem. Visst kan man göra sådana moddar men då passas det kanske inte att lägga dem online. Sprid dem till dina vänner... eller nåt. ;)

EB

låter bra det du säger...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägesrapport, Ebeeto. Position 12554 X 56644, SKOGEN

Har äntligen fått tag på Vice City. Efter lite patchande och *host-host*kr4ck4nde*host-host* ^_^ verkar jag äntligen kunna börja modda. Ska bara hämta hem alla tools. ;)

EN LITEN ANNOUNCEMENT:

Om vi ska göra Haiti-folket till nazzar måste vi ju ändra deras gängbil. Men Voodoo'n är ju riktigt tuff. Någon kan väl ta på sig att ersätta någon skräp-bil, typ Oceanic (som ändå ser typ likadan ut) med Voodoo'n, så att den får finnas kvar! :D

--------------------

OFF-TOPIC (hey, sue me!):

Imorgon skall jag till skjutbanan och ta ut mina agressioner på pappers-tavlor och kommer inte hem förrns framme vid 3-snåret. Då skall jag påbörja arbetet med både min fjortis-skin :P och GASH-affären. HÖRS!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan ni inte länka till bilderna?

tog nästan 3 minuter att ladda färdigt sidan ( kör med BBB ( 10mb/sek ))

Ja... Just den här bilden räjpade dessutom sönder fönstret så de med lite lägre upplösning får en helt pajad sida 8... Ush... (Jag menar alltså, den blir vertikalt utdragen utanför fönstrets bredd) :lol:

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan inget om modding men ett förslag om det inte är alltförsvårt

är att ändra militären lite

t.ex. så kan man ju göra om m16 till en ak5 och stridsvagnen till stridsfordon 90 (och kanske öka hastigheten på den lite då stridsfordon 90 är ganska snabb)

det skulle nog bli rätt bra och det skulle ju bidra till att det verkar mer svenskt

nån svensk attack helikopter finns ju inte så man får väl låta huntern vara kvar

och de två prickskytte gevären skulle man ju kunna göra om till psg (kommer inte ihåg modell beteckningen) och ett ag 90

vet inte om detta går att fixa men en svensk polismotorcykel vore väl nåt men det kanske blir i svåraste laget

men fortsätt med det bra jobbet ni gör

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan inget om modding men ett förslag om det inte är alltförsvårt

är att ändra militären lite

t.ex. så kan man ju göra om m16 till en ak5 och stridsvagnen till stridsfordon 90 (och kanske öka hastigheten på den lite då stridsfordon 90 är ganska snabb)

det skulle nog bli rätt bra och det skulle ju bidra till att det verkar mer svenskt

nån svensk attack helikopter finns ju inte så man får väl låta huntern vara kvar

och de två prickskytte gevären skulle man ju kunna göra om till psg (kommer inte ihåg modell beteckningen) och ett ag 90

vet inte om detta går att fixa men en svensk polismotorcykel vore väl nåt men det kanske blir i svåraste laget

men fortsätt med det bra jobbet ni gör

där sa du det... en polis motorcykel hade varit perfekt!

jag ska köpa pc versionen imorgon och sen om ett par dagar ska jag sätta igång att fixa och dona hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan inget om modding men ett förslag om det inte är alltförsvårt

är att ändra militären lite

t.ex. så kan man ju göra om m16 till en ak5 och stridsvagnen till stridsfordon 90 (och kanske öka hastigheten på den lite då stridsfordon 90 är ganska snabb)

det skulle nog bli rätt bra och det skulle ju bidra till att det verkar mer svenskt

nån svensk attack helikopter finns ju inte så man får väl låta huntern vara kvar

och de två prickskytte gevären skulle man ju kunna göra om till psg (kommer inte ihåg modell beteckningen) och ett ag 90

vet inte om detta går att fixa men en svensk polismotorcykel vore väl nåt men det kanske blir i svåraste laget

men fortsätt med det bra jobbet ni gör

Det där har jag också tänkt på, det skulle kunna vara ett mod-paket som hette Swedish Army eller nåt sånt med svenska militärer, AK5 istället för M4 och svenska militärfordon. Dessutom skulle man kunna göra om militärbasen så att den såg lite mer svensk ut. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och det borde ju finnas en fil som styr vapen "funktionerna" på samma sätt som det finns en som styr bilarna där skulle man ju kunna ändra så att vapnet blir lite bättre och tyngre (så att man springer lite långsammare) för så är det ju i verkligheten

ak 5 är överlägsen m16 i allt utom vikt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där har jag också tänkt på, det skulle kunna vara ett mod-paket som hette Swedish Army eller nåt sånt med svenska militärer, AK5 istället för M4 och svenska militärfordon. Dessutom skulle man kunna göra om militärbasen så att den såg lite mer svensk ut. (w00t)

på gtaforums.com finns det en som har gjort en polis-mc.

Bara att göra om den till svensk B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...