Jump to content

GTA: VC Sweden


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 299
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Guest GTA MAN
Det här med Nassar och invandrare som fajtas...

Vilka gängbilar ska de ha? Nassarna kan ju inte glida omkring i tuffa gamla amerikanare (Haitian-bilen Voodoo -_- ). De måste ändras till typ trimmad Volvo Duett eller VW Bubblan. :angry:

Invandrarna kan köra typ moddade WV Corrado-liknande bilar (Små tighta grejer, Ali G-style) :)

Vad tycks?

De göbbarna som vaktar Tommys köpta hus. Vad ska de vara för personer? Snubbar i svarta suits hade vart tufft. Åsså ändrar man rösterna så att de säger andra grejer när man går nära dem. Detta gäller även för Nassar och invandrare. Typ "Eyo, vad händer mannen?" och "Vad fan stirrar du på, blatte?!"

Jag gör ett fjortis-skin!! Paxat och klart! (Det finns en brud i spelet med synlig string <_< . Bra att börja med... -_-

EB

Eller Tanks med ett Nasse Korss På :wacko::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest GTA MAN

Kan man inte Göra Föreningsparbanken ??

Eller mc donalds??

Och istället för rafaels kan man väl Göra H&M

Och istellet för Kaoufmans Cab kan man väll göra Borås Taxi??!!

Lite förslag bara :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man inte Göra Föreningsparbanken ??

Eller mc donalds??

Och istället för rafaels kan man väl Göra H&M

Och istellet för Kaoufmans Cab kan man väll göra Borås Taxi??!!

Lite förslag bara :">

McDonald's är ett bra förslag för hamburgerbarerna. Och Pizza Boy får bli Pizza Hut! Perfecto! <_<

Men Rafaels ska ju för sjutton gubbar inte vara H&M! Jag har redan sagt att jag ska göra om GASH(i original GAP, vettu...) till H&M! Och H&M är ju lågpris-kedja. Eftersom Rafaels är en liten, egen affär och ingen kedja kan namnet få vara kvar. (Om ingen har lust att moddellera om alla bokstäverna på skylten) :wacko:

Man kan ju i och för sig göra många versioner. Om man vill ha en viss affär som ett märke så kan man ta det, men det ska finnas olika versioner.

Och jag motsätter mig att VC News ska vara SPORT BLADET?? Kan väl vara en nationell nyhets-tidning som Metro? Jag kan förresten hosta lite filer! Maila dem till mig! :angry:

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...