Jump to content

GTA: VC Sweden


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 299
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

måste man inte ta bort själva polisbilen då???

Det är ju inte så enkelt, tyvärr.

Polisbilens beteende är att ramma spelaren om han är efterlyst. Detta beteende ändras inte bara genom att man byter ut bilen mot en motorcykel. Om man kör omkring med en helt ordinär bil (T ex. Comet) och polisen kommer med sina motorcyklar för att ramma bilen så kommer de stackarna att flyga all världens väg. :huh: Beteendet måste ändras innan man kan lägga in motorcykeln, vilket kan vara väldigt jobbigt för den som inte är erfaren inom programmering, dvs. de flesta här på forumet.

Modden San Angeles kommer att ha med en Police Bike. Vi får se hur den kommer att bli...

Det här med snut-motorcykeln är dock så nära off-topic man kan komma. Det är ju egentligen inte något GTA: Sweden-relaterat. Men... Det hamnar precis i Ingenmansland (w00t)

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

använder inte GTA: Sweden

Låter som ett bra beslut :P

Men samtidigt så kan du ju inte lägga upp bilder på t ex. min Brandman-mod om jag säger "Nä! Det får du inte!". Inte för att jag säger det eller så, men du måste ändå kolla upp med authorn så att det är OK. Att lägga ut någons verk utan lov är oproffsigt.

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...