Jump to content

GTA: VC Sweden


StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte om någon annan har gjort de före mig..

Jag gjorde om Mr. Whoopie så att det blev glassbilen istället :unsure:. Så gjorde jag om Mr. Whoopie huset till GB glass.

du kan ladda ner den på min hemsida om du vill ha den!

Glassbilen kommer ju inte från GB. Det är ju en HemGlass-pryl...

Åsså ska den vara blå... Och så får man ändra ljudet (tutan)

HURSOMHELST...

Istället för att många gör samma moddar kan vi ju ordna ett boknings-system där man paxar olika uppgifter.

Jag tar på mig att ändra Gash till H&M samt försöka fixa en riktig svensk polisbil (de är egentligen kombi, vettö!)

Vilka saker håller ni på med? Skriv här.

Och om de som gör moddar som redan finns: om ni har något nytt att komma med så visa gärna det med. T ex. en kraftigt förbättrad version av en polis eller liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 299
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det här med Nassar och invandrare som fajtas...

Vilka gängbilar ska de ha? Nassarna kan ju inte glida omkring i tuffa gamla amerikanare (Haitian-bilen Voodoo :) ). De måste ändras till typ trimmad Volvo Duett eller VW Bubblan. :ph34r:

Invandrarna kan köra typ moddade WV Corrado-liknande bilar (Små tighta grejer, Ali G-style) :(

Vad tycks?

De göbbarna som vaktar Tommys köpta hus. Vad ska de vara för personer? Snubbar i svarta suits hade vart tufft. Åsså ändrar man rösterna så att de säger andra grejer när man går nära dem. Detta gäller även för Nassar och invandrare. Typ "Eyo, vad händer mannen?" och "Vad fan stirrar du på, blatte?!"

Jag gör ett fjortis-skin!! Paxat och klart! (Det finns en brud i spelet med synlig string :unsure: . Bra att börja med... :huh:

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan vi inte göra en webbring typ

gta :sweden webring

och så är det nån som har länkarna till själva modsen på sin sida (huvudsidan)

länkarna ska va till tillverkarns sida som får välja om han vill ladda upp sin mod själv eller om stellhell ska ha den på sin sida

förresten har nån redan gjort svensk översättning eller är det nån ide att göra den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan vi inte göra en webbring typ

gta :sweden webring

och så är det nån som har länkarna till själva modsen på sin sida (huvudsidan)

länkarna ska va till tillverkarns sida som får välja om han vill ladda upp sin mod själv eller om stellhell ska ha den på sin sida

förresten har nån redan gjort svensk översättning eller är det nån ide att göra den?

nej, tror ingen håller på p.g.a man kan inte använda ÅÄ och Ö

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan vi inte göra en webbring typ

gta :sweden webring

och så är det nån som har länkarna till själva modsen på sin sida (huvudsidan)

länkarna ska va till tillverkarns sida som får välja om han vill ladda upp sin mod själv eller om stellhell ska ha den på sin sida

förresten har nån redan gjort svensk översättning eller är det nån ide att göra den?

Jag har iallafall jobbat bakdelen av mig för att fixa ett fint menysystem och en bra GTA: Sweden-sida. Jag vet inte, men vi kanske borde skapa en webbring, men vi borde kolla vilken "GTA: Sweden"-sida som är bäst först. Det var någon som redan lagt ut en såg jag på www.gtasweden-rules-it.nånting.

Jag har iaf reggat www.gtasweden.tk, och den är väl den bästa adressen man kan få. Filerna ligger dessutom på ett pålitligt hotell!

Dock är den adressen ej online ännu. Kommer snart!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan vi inte göra en webbring typ

gta :sweden webring

och så är det nån som har länkarna till själva modsen på sin sida (huvudsidan)

länkarna ska va till tillverkarns sida som får välja om han vill ladda upp sin mod själv eller om stellhell ska ha den på sin sida

förresten har nån redan gjort svensk översättning eller är det nån ide att göra den?

Jag har iallafall jobbat bakdelen av mig för att fixa ett fint menysystem och en bra GTA: Sweden-sida. Jag vet inte, men vi kanske borde skapa en webbring, men vi borde kolla vilken "GTA: Sweden"-sida som är bäst först. Det var någon som redan lagt ut en såg jag på www.gtasweden-rules-it.nånting.

Jag har iaf reggat www.gtasweden.tk, och den är väl den bästa adressen man kan få. Filerna ligger dessutom på ett pålitligt hotell!

Dock är den adressen ej online ännu. Kommer snart!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...