Jump to content

GTA: VC Sweden


StellHell
 Share

Recommended Posts

Ok, let's straighten this out.

Anledningen till att gängen borde bestå av Zigenare och invandrar-ungdomar är att de kan skaffa cash! Ett gäng skinskallar är bara dumma och springer runt och slåss utan anledning! Jugoslaver med bakåtslickat hår och skinnjacka skaffar en massa money, det gör inte fotbolls-supportrar och nassar!

Dock borde nassar finnas som vanliga människor. Så att man kan mosa dem med baseball-trät! :lol:

Tack! de va de vi ville höra! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 299
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

eller hur...tänk tjocka hitler bjuder på en kopp té i en gammal "koja" typ!

Skoj... Haha...

Seriöst nu... Hitler är avliden sedan mycket länge! Inget off-topic och shit! Skärpning!

Anledningen till att StellHell säger åt vissa att inte göra sämre versioner av det som redan finns är att han inte vill att det ska göras sämre versioner av det som redan finns.

Kolla den fina websidan för GTA Sweden:

GTA: Sweden

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skoj... Haha...

Seriöst nu... Hitler är avliden sedan mycket länge! Inget off-topic och shit! Skärpning!

Anledningen till att StellHell säger åt vissa att inte göra sämre versioner av det som redan finns är att han inte vill att det ska göras sämre versioner av det som redan finns.

Kolla den fina websidan för GTA Sweden:

GTA: Sweden

EB

aa du har rätt! :huh:

Förlåt! :'(

Skärpning nu!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi sätta igång snart eller?? alla bara snackar om vad vi kan göra inte vad vi ska göra. Mycket snack och lite verkstad kan man kalla det.

Sätt igång och gör skins och annat så vi får färdigt modden innan nästa gta kommer te dator.

Jag håller me till 100%

Redigerad av Shit_kid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skoj... Haha...

Seriöst nu... Hitler är avliden sedan mycket länge! Inget off-topic och shit! Skärpning!

Anledningen till att StellHell säger åt vissa att inte göra sämre versioner av det som redan finns är att han inte vill att det ska göras sämre versioner av det som redan finns.

Kolla den fina websidan för GTA Sweden:

GTA: Sweden

EB

Tack så mycket!! :huh:

Fin sida föresten.. :P

Nu så, nu får vi bestämma vad vi ska göra sen så får vi börja jobba..

Jag kan börja nu om jag vet vad jag ska göra..

Skulle något gäng vara nassar?? :lol:

Det va därför jag inte vill att alla snackar en massa offtopic oxå.. här ska vi bara snacka om GTA: SWEDEN... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket!! :huh:

Fin sida föresten.. :P

Nu så, nu får vi bestämma vad vi ska göra sen så får vi börja jobba..

Jag kan börja nu om jag vet vad jag ska göra..

Skulle något gäng vara nassar?? :lol:

Det va därför jag inte vill att alla snackar en massa offtopic oxå.. här ska vi bara snacka om GTA: SWEDEN... :P

Jag har ett Nazist skin men de e ett som Tommy kan ha på sig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, Stellan! Loggan blev rätt fin tycker jag...

Hursomhelst, de som inte sett den fina sidan får kolla här: GTA: Sweden

Jag skulle vilja att alla som gjort Sweden-moddar skickar ett PM till mig med URL till en bild samt download där man hittar din mod. Skriv även ner det namn som ska stå på sidan (som author) och gärna hur stor filen är. (OBS! Maila inte några filer, jag kan just nu inte hosta några sådana).

Läs gärna infot på webbsidan om hur GTA: Sweden fungerar. För er som inte vill eller ni som inte riktigt behärskar det engelska språket (duh!) står där att GTA: Sweden, iaf inte i början, skall vara en stor mod, utan många små downloads med varje del för sig. Vill man t ex. bara ha några skins och en ny snutbil kan man hämta endast detta.

(OBS! De filer som moddare vill lägga upp på GTA: Sweden är inte 100% att de komemr med. Anledningarna kan vara om de inte är tillräckligt bra gjorda. Att lägga en mycket basic mod gjord i paint intill StellHells vackra Enforcer :lol: känns inte rätt... Om du gjort en mod som redan finns (t ex. en ny polisbil) så kan denna läggas upp om den är "bättre" än den tidigare. Den tidigare kommer dock att ligga kvar.)

Om du har en idé någon borde genomföra för GTA: Sweden PM:a gärna den till mig så lägger jag upp den på en idé-lista på sidan. Lägg även in den här på tråden...

Se's!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om någon annan har gjort de före mig..

Jag gjorde om Mr. Whoopie så att det blev glassbilen istället :unsure:. Så gjorde jag om Mr. Whoopie huset till GB glass.

du kan ladda ner den på min hemsida om du vill ha den!

Redigerad av SF_COOL_SF
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...