Jump to content

GTA: VC Sweden


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 299
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

nja, jag bor t.o.m i Trollhättan men har inga känslor för SAAB ändå.. dom gör urusla bilar helt enkelt  ;)

*ursäkta offtopic*

Jag har bott i trollhättan ;) , och min morfar jobbade på SAAB och brorsan jobbar där mé.. ^_^

Men ärligt, sluta snacka skit om SAAB det är ett fint gammalt märke :huh:

EDIT: Det är bättre att köra moppe.. :)

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Det här med Nassar och invandrare som fajtas...

Vilka gängbilar ska de ha? Nassarna kan ju inte glida omkring i tuffa gamla amerikanare (Haitian-bilen Voodoo ;) ). De måste ändras till typ trimmad Volvo Duett eller VW Bubblan. ;)

Invandrarna kan köra typ moddade WV Corrado-liknande bilar (Små tighta grejer, Ali G-style) ;)

Vad tycks?

De göbbarna som vaktar Tommys köpta hus. Vad ska de vara för personer? Snubbar i svarta suits hade vart tufft. Åsså ändrar man rösterna så att de säger andra grejer när man går nära dem. Detta gäller även för Nassar och invandrare. Typ "Eyo, vad händer mannen?" och "Vad fan stirrar du på, blatte?!"

Jag gör ett fjortis-skin!! Paxat och klart! (Det finns en brud i spelet med synlig string :shifty: . Bra att börja med... ;)

EB

Min pappa har en VW New Beetle ! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nåra bilder innan den e polisbil :shifty: det e min pappa som har fotat han var med när dem köpte den (har fler bilder men där finns personer med så jag vill inte lägga ut dem bilderna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...