Misterwhoopee Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Läste på nyhetssidan om radiokanalerna som ska vara med i vice city....undrar om den gamla trotjänaren Head Radio kommer med...dom kanske har tröttnat på den.... men det fanns ju en rock kanal iallafall...det saknades i trean... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 gubben på head radio säger ju att dom har varit den ledande radiokanalen i 60 år så visst borde den vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 gubben på head radio säger ju att dom har varit den ledande radiokanalen i 60 år så visst borde den vara med men bara i Liberty City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Va menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Va menar du? the rock off Liberty City for 60 years så säger han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Jo... Det är ju klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 lite a-tech fakta: GTA3 Liberty City - år 2001-02 GTA Vice City - år 2002 GTA San Andreas - år 2003 GTA4 - 2004 :):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Öhh va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Öhh va han menar nog när spelen släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jaha Lite trög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Undrar om inte San Andreas och GTA4 inte byter plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ja vem vet inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Arman, snälla förklara det där med San Andreas för mig. Av det jag snappat upp så är det inget som du fått ifrån rockstar eller nån annan källa som har med Gta seriens utveckling att göra? Så det är alltså en "kvalificierad" gissning bara? Visst fattar jag hur du tänker LC, VC och sen SA... och hur vet du när det påstådda Gta San Andreas släpps? Själv är jag övertygad om att det inte kommer ett Gta San Andreas i samma form som Vice City, möjligt att det är en bit av Gta4 men det ligger ju en bra bit i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Arman, snälla förklara det där med San Andreas för mig. Av det jag snappat upp så är det inget som du fått ifrån rockstar eller nån annan källa som har med Gta seriens utveckling att göra? Så det är alltså en "kvalificierad" gissning bara? Visst fattar jag hur du tänker LC, VC och sen SA... och hur vet du när det påstådda Gta San Andreas släpps? Själv är jag övertygad om att det inte kommer ett Gta San Andreas i samma form som Vice City, möjligt att det är en bit av Gta4 men det ligger ju en bra bit i framtiden... Jag håller med. Det finns inte en enda sak som pekar på att GTA: SA ska komma. GTA4 som kommer efter GTA: Vice City kanske kommer utspela sig i den staden men det är fortfarande GTA4 och inte GTA: SA. Man vet ju aldrig hur det kan bli men man ska aldrig säga att ett spel kommer släppas om man bara har gissningar som grund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ja bara för att någon har registrerat det namnet behöver det inte komma fy skäms! Du har inga bilder inget! så hur vet du om det blir häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Det var väl konstigt vad topicarna förändras...efter några posts handlade det om Gta San Andreas istället för Head Radio..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Det var väl konstigt vad topicarna förändras...efter några posts handlade det om Gta San Andreas istället för Head Radio..... Det är Arman, han har snart besulat hela forumet med sin skit om GTA:SA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ja...det börjar bli ganska frustrerande med hans påhitt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ja...det börjar bli ganska frustrerande med hans påhitt.... OM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 oo ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts