Jump to content

Head Radio...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Arman, snälla förklara det där med San Andreas för mig.

Av det jag snappat upp så är det inget som du fått ifrån rockstar eller nån annan källa som har med Gta seriens utveckling att göra? Så det är alltså en "kvalificierad" gissning bara? Visst fattar jag hur du tänker LC, VC och sen SA... och hur vet du när det påstådda Gta San Andreas släpps?

Själv är jag övertygad om att det inte kommer ett Gta San Andreas i samma form som Vice City, möjligt att det är en bit av Gta4 men det ligger ju en bra bit i framtiden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arman, snälla förklara det där med San Andreas för mig.

Av det jag snappat upp så är det inget som du fått ifrån rockstar eller nån annan källa som har med Gta seriens utveckling att göra? Så det är alltså en "kvalificierad" gissning bara? Visst fattar jag hur du tänker LC, VC och sen SA... och hur vet du när det påstådda Gta San Andreas släpps?

Själv är jag övertygad om att det inte kommer ett Gta San Andreas i samma form som Vice City, möjligt att det är en bit av Gta4 men det ligger ju en bra bit i framtiden...

Jag håller med. Det finns inte en enda sak som pekar på att GTA: SA ska komma. GTA4 som kommer efter GTA: Vice City kanske kommer utspela sig i den staden men det är fortfarande GTA4 och inte GTA: SA.

Man vet ju aldrig hur det kan bli men man ska aldrig säga att ett spel kommer släppas om man bara har gissningar som grund.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...