Jump to content

Eldfara!


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fel det med..

För det första så ska man dränka in trasan i fotogen..

Aldrig att den kommer fortsätta brinna när du kastar flaskan..

För det andra så ska man sätta trasan mitt över hålet och sedan sätta en träkork(eller gummi) i hålet så att inget läcker ut och tända på..

Sen är det bara att kasta och se förödelsen..

Jag och två polare(säger inte deras namn) råkade "provkasta" inne i en fabrik som inte såg så fin ut..

Som tur var va vi inte straffmyndiga och skadorna var inte så stora så polisen gjorde inget.. :teehee:

bran hela byggnaden ner eller? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i min gammla skola i sthlm så var den en knarkare som hade suttit på en bänk utan för lågstadied en lördagkväll och slängt en cigg mot vägen och det hade börjat brinna och hela lågstadiet brann ner...sen när polisen kom så sa han bara: ojdå...LOL LOL LOL :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i min gammla skola i sthlm så var den en knarkare som hade suttit på en bänk utan för lågstadied en lördagkväll och slängt en cigg mot vägen och det hade börjat brinna och hela lågstadiet brann ner...sen när polisen kom så sa han bara: ojdå...LOL LOL LOL :rolleyes:

jag kasta in en molotov, men inte ett piss hände trasan slockna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHHAHAHAHAHAHA!!! :rolleyes:-_-^_^ Det är ju så jävla kul!! Brukar göra det på "landet"

Kollade på Tv och det var en STOR val som hade strandat och dött å det lukta skit där...Då fick en kille i uppdrag att ta bort valen så han sprängde den...Sprutade köttbitar över hela byn.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...