Jump to content

Eldfara!


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HAHAHHAHAHA, fan vad roliga grejer ni har gjort :rolleyes::rolleyes:-_-

Har flera minnen jag själv, någon som sett fulla människor med smällare ^_^ ??? Hehe, i nyår så var det ett hwlt gäng vuxna människor som skulle skjuta iväg lite raketer... och så tänder dem på.... kaboom! Raketen går ner i marken studsar på den lille gräskullen(?) och så KABOOM fem meter ifrån mig smällde raketen, det var den bästa jag raketen någonsin sett någonsin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHHAHAHA, fan vad roliga grejer ni har gjort :rolleyes::rolleyes:-_-

Har flera minnen jag själv, någon som sett fulla människor med smällare ^_^ ??? Hehe, i nyår så var det ett hwlt gäng vuxna människor som skulle skjuta iväg lite raketer... och så tänder dem på.... kaboom! Raketen går ner i marken studsar på den lille gräskullen(?) och så KABOOM fem meter ifrån mig smällde raketen, det var den bästa jag raketen någonsin sett någonsin!

Haha i vintras hade vi... vad heter dom??? aaa alla fall dom skuter i väg en kula! dom körde vi krig med alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En av mina polare tillverkar egna bomber! Kommer ni ihåg hur högt "Thunder King" lät? Hans bomber låter högre än dom! Stubinen till bomberna är nån slags tomtebloss. En gång så var det slut på tomtebloss, så vi fick använda ett godispapper som stubin. Den tog lång tid på sig att brinna upp, så jag ( <_< ) gick fram för att kolla om den hade slocknat. Som tur var, så hann jag inte fram innan den smällde!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En av mina polare tillverkar egna bomber! Kommer ni ihåg hur högt "Thunder King" lät? Hans bomber låter högre än dom! Stubinen till bomberna är nån slags tomtebloss. En gång så var det slut på tomtebloss, så vi fick använda ett godispapper som stubin. Den tog lång tid på sig att brinna upp, så jag ( :D ) gick fram för att kolla om den hade slocknat. Som tur var, så hann jag inte fram innan den smällde!

snacka om tur...e det kul med bomber tycker du? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ihåg när jag var liten.. typ 6. Då fanns det i denna lilla byn som jag bor i, en Stor kille på 12 år som sa åt alla i min ålder och upp till 10 att hänga med honom upp i skogen. Det var väldigt torrt ute då, och han och hans vänner hade samlat en stor hög med torrt gräs i en grop. Han gick och tände på, och h*lvete vad det brann. Vi tankade ständigt på med nytt gräs, tills en liten ful moraltant kom gående längs en stig vi inte hade sett. Genast fick vi agera som om vi försökte släcka den övervuxna branden. Tanten stannade kvar tills branden var släckt.

När hhon gick såg hon vääääääldigt misstänksam ut... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ihåg när jag var liten.. typ 6. Då fanns det i denna lilla byn som jag bor i, en Stor kille på 12 år som sa åt alla i min ålder och upp till 10 att hänga med honom upp i skogen. Det var väldigt torrt ute då, och han och hans vänner hade samlat en stor hög med torrt gräs i en grop. Han gick och tände på, och h*lvete vad det brann. Vi tankade ständigt på med nytt gräs, tills en liten ful moraltant kom gående längs en stig vi inte hade sett. Genast fick vi agera som om vi försökte släcka den övervuxna branden. Tanten stannade kvar tills branden var släckt.

När hhon gick såg hon vääääääldigt misstänksam ut... :angry:

då hade ni väldigt tur....må jag säga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En av mina polare tillverkar egna bomber! Kommer ni ihåg hur högt "Thunder King" lät? Hans bomber låter högre än dom! Stubinen till bomberna är nån slags tomtebloss. En gång så var det slut på tomtebloss, så vi fick använda ett godispapper som stubin. Den tog lång tid på sig att brinna upp, så jag ( :D ) gick fram för att kolla om den hade slocknat. Som tur var, så hann jag inte fram innan den smällde!

tänk vad som hade hänt om den hade smält av om ni hade tagit upp den. :):angry::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De där med gäddan lät ql........Ska jag också pröva... man ska lägga in en geting :blink:  :blink:  B)

Men min kompis satte in en raket i en märt, och tände på  B)  ;)  :lol:

Den flög!!!

raket + märt= :):)-_--_- den måste svävat ovanför marken...

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...