Jump to content

Eldfara!


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

när jag tänker efter så minns jag att det fanns en lite "ehhrmm" konstig kille som visste att bakpulver svällde i ugnen! så en dag hade han en balong med lite bensin och bakpulver :P och sen tog han en tändare och höll lågan under ballonder men (självklart) hände inget! då blåte han in lite luft och försökte igen, men det gick inte..då blåste han i mer luft och tände eld på sk*ten då smällde den rätt upp i ansiktet på honom :wacko: ni skulle ha sett hur han såg utt med hela ansiktet i bakpulver ;P;):D

Haha :D;P:P:lol:

Det måste ha sett dumt ut :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag läser detta så får det mig att tänka på min syrra och hennes polare..

För ett par år sedan så var dom och grillade i skogen.

Efter ett tag så skulle dom gå och bada lite och glömmde släcka elden.

När dom väl kom upp ur badet hade den slitit sig och startat en jätte brand..

När väl brandmännen hade kommit till platsen och sen slävkt elden(som fö. tog flera timmar) hade 2-3km² skog brunnit upp..

Som tur var fanns inga hus i närheten så ingen skadade sig.. (w00t)

Eller hur, vilken jävla löng!! :)

Jag går Räddningsgymnasiet och jag kan ju säga att jag blir förbannad på att småungar ska hålla på och elda, om man gör nåt sånt kostar de runt 15000kr för en utryckning i Umeå.. Så den som är pyroman eller i övrigt gillar eld, sök hjälp..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller hur, vilken jävla löng!! :)

Jag går Räddningsgymnasiet och jag kan ju säga att jag blir förbannad på att småungar ska hålla på och elda, om man gör nåt sånt kostar de runt 15000kr för en utryckning i Umeå.. Så den som är pyroman eller i övrigt gillar eld, sök hjälp..

Tro mig inte då din fule fan..

Du kan ju alltid ringa min syrra och fråga... (w00t)(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror dig ändå inte, vet du hur mycke de är, de är lika mycke som Umeås innerstad (nästan)!

dom måste ha fått betala en jävla massa pengar, och om branden är så stor tar de mer än några timmar de tar dagar kanske veckor!! :);) idiot!! :)

Ta det lungt nu! :angry: Jag vill inte att denna topicen skall låsas bara för att ni håller på. Förresten, så eftersom du inte har sett hur mycket det har brunnit, så kan du inte säga något! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...