Jump to content

Eldfara!


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det har regnat varje dag i en hel vecka nu, så det är lite för vått ute för att elda. Dessutom luntar jag inte längre.

här har det bara regnat i 2 dagar..med uppehåll (:!!!:);) :"> (:!!!:) fjuttade på en soptunna (av plast)...blev värsta svarta röken av´ett

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehehe

Jag tog en sprayburk å en tändare. sen jagade jag min polare tills vi fick för oss att grilla maskar :lol:

På tal om gäddor min polare stoppade en abborre inuti en gädda på nåt vis och stoppade in en pang-pang-smällare. Fy satan! det enda som va kvar var gäddan med ett stort hål igenom! ^_^

En gång när jag typ gick i trean å campade med plugget så fiskade min polare upp en gädda. han visste inte vad han skulle göra med den men ett tokigt fanskap började hugga den med en pinne. sen pillade han ut ögat och visade det för tjejerna. mera av dem fick vi inte se på hela resan ^_^

iaf sedan tog han gäddan och slet den i två delar! gissa om det var geggigt. senare så grillade min polare huvudet och kastade ut det på en äng. tre minuter senare :angry: tjoho eld överallt! han fick en sån jävla utskällning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehehe

Jag tog en sprayburk å en tändare. sen jagade jag min polare tills vi fick för oss att grilla maskar ^_^

På tal om gäddor min polare stoppade en abborre inuti en gädda på nåt vis och stoppade in en pang-pang-smällare. Fy satan! det enda som va kvar var gäddan med ett stort hål igenom! :P

En gång när jag typ gick i trean å campade med plugget så fiskade min polare upp en gädda. han visste inte vad han skulle göra med den men ett tokigt fanskap började hugga den med en pinne. sen pillade han ut ögat och visade det för tjejerna. mera av dem fick vi inte se på hela resan ^_^

iaf sedan tog han gäddan och slet den i två delar! gissa om det var geggigt. senare så grillade min polare huvudet och kastade ut det på en äng. tre minuter senare :angry: tjoho eld överallt! han fick en sån jävla utskällning!

Vilket j*vla spån! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan man inte tro... ^_^

äru dum i huvet eller?? :angry: har du träffat mig?! nej de har du inte så håll käften för fan!! :lol:^_^

hur många här är de som har räknat ut matte A på hösterminen och matte B den här termien, med högsta betyg?! jag har iaf de, när du har gjort de då kan du börja snacka

Redigerad av Simon_ume
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

äru dum i huvet eller?? :o har du träffat mig?! nej de har du inte så håll käften för fan!! :o:angry:

hur många här är de som har räknat ut matte A på hösterminen och matte B den här termien, med högsta betyg?! jag har iaf de, när du har gjort de då kan du börja snacka

Matematik är inget bevis på hög IQ. Det är snarare ett bevis på hur mycket tid man lägger ned på att plugga, eller hur mycket man orkar göra läxorna! :wub:

PS: Spamma inte i min topic igen. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

äru dum i huvet eller?? :o har du träffat mig?! nej de har du inte så håll käften för fan!! :o:angry:

hur många här är de som har räknat ut matte A på hösterminen och matte B den här termien, med högsta betyg?! jag har iaf de, när du har gjort de då kan du börja snacka

Ursäkta men va? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehehe

Jag tog en sprayburk å en tändare. sen jagade jag min polare tills vi fick för oss att grilla maskar :wub:

På tal om gäddor min polare stoppade en abborre inuti en gädda på nåt vis och stoppade in en pang-pang-smällare. Fy satan! det enda som va kvar var gäddan med ett stort hål igenom! :angry:

En gång när jag typ gick i trean å campade med plugget så fiskade min polare upp en gädda. han visste inte vad han skulle göra med den men ett tokigt fanskap började hugga den med en pinne. sen pillade han ut ögat och visade det för tjejerna. mera av dem fick vi inte se på hela resan -_-

iaf sedan tog han gäddan och slet den i två delar! gissa om det var geggigt. senare så grillade min polare huvudet och kastade ut det på en äng. tre minuter senare :o tjoho eld överallt! han fick en sån jävla utskällning!

hahahhaLOLOLOLOLOL :o:angry::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha...

Läraren sa: få nu inte oljan att brinna!

jag: nynnar på nån flum låt

En minut senare så är hela provröret i lågor, jag och min labbpartner är sämst på laborationer :):shifty::wub:

Jag å tb V är grymma på det :wub:

Jag slår vad om att vi är bäst på det i hela sjuan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag och mina två kompisar tog ett modellflygplan och elda upp det i skogen...inte så kul B)

men ja kan berätta om en annan sak som e ungefär samma sak :P ja har en soft-air-gun och den smugglade ja ut från hemmet med mina två kompisar ^_^ men vi tänkte skjuta på en typ luffare men vi vågade typ inte så vi skjöt på fåglar...stackars fågel :'( men när vi stod på min balkong så skjöt vi på småbarn MOHAHAHAHA :P dom sa vem ere som kastar sten ;P sen såg dom oss men fröken troddde inte på dom :D

//someone :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...