Jump to content

Giveaways


Mark
 Share

Recommended Posts

Så att inte folk undrar vem som tog koden också vidare, så var det jag som tog den där gången! Har både dirt 1 & 2 och har varit sugen på att köpa DiRT: Showdown men jag har sen tidigare alla Humble Bundle spel så har inte velat köpa den här gångens humble bundle.

Tack Mark!

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog de tre första x-com, någon anan tog resten. Spelat det lite förut och gillar det :)

Redigerad av kobbe
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Battlefield 3 Origin Key

HYQG-FGX8-QWZU-3D2D-2JT2

Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key

6PVM-NFMS-4LLA-RTMM-7RDV

Crysis 2 Maximum Edition Origin Key

6BPP-T242-VPDP-P5UB-JT2G

Dead Space Origin Key

6Z55-BJ9M-5Y96-75KK-WPVQ

Dead Space 3 Origin Key

387F-T5FG-NFEH-DDRY-DPPD

Populous Origin Key

DQ7X-YXK3-RBXJ-MYJQ-J3AT

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog dead space. TUSEN TACK. Hur får ni dessa kode???? Är det helt fulla spel alltså??

Detta är helt sjukt. Kebab, tusen tack! Fan vad jag skall gottgöra dig. =))))

Jag kan säga med 100% säkerhet att dem är ifrån Humble Bundles, och humble bundle är bundlar där man får köpa 5-6 spel till vilket pris man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog dead space. TUSEN TACK. Hur får ni dessa kode???? Är det helt fulla spel alltså??

Detta är helt sjukt. Kebab, tusen tack! Fan vad jag skall gottgöra dig. =))))

Varsågod. :) Jadå, det är äkta kopior av hela spel det handlar om! Hade inget intresse av dessa spel, så koderna har legat outnyttjade i månader.

Vaddå till vilket pris man vill?

Och om man köper 5 spel, varför ge bort dem?

Som "bundle" antyder så köper man sällan spelen på https://www.humblebundle.com/ ett och ett, utan man betalar i de flesta fallen för ett helt knippe spel även om det bara är ett par av dem som man är intresserad av. Oftast kan man betala vilket pris man vill och en del av intäkterna brukar gå till välgörenhet. I mitt fall pröjsade jag typ 45 spänn för alla spelen jag listade plus fem till (The Sims 3, MoH, Burnout Paradise m.fl.) vilka jag har behållit för mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varsågod. :) Jadå, det är äkta kopior av hela spel det handlar om! Hade inget intresse av dessa spel, så koderna har legat outnyttjade i månader.

Som "bundle" antyder så köper man sällan spelen på https://www.humblebundle.com/ ett och ett, utan man betalar i de flesta fallen för ett helt knippe spel även om det bara är ett par av dem som man är intresserad av. Oftast kan man betala vilket pris man vill och en del av intäkterna brukar gå till välgörenhet. I mitt fall pröjsade jag typ 45 spänn för alla spelen jag listade plus fem till (The Sims 3, MoH, Burnout Paradise m.fl.) vilka jag har behållit för mig själv.

Men hur kan de få sälja, elelr ens tjäna pengar på att sälja ut spel så billigt???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur kan de få sälja, elelr ens tjäna pengar på att sälja ut spel så billigt???

Spelbolagen är med på noterna och förser Humble med CD-keys. Det handlar i regel om äldre titlar som utvecklarna mer eller mindre har gett upp hoppet om att tjäna några fortsatta pengar på. Eftersom det inte handlar om fysiska DVD-skivor längre så kan ju ett spelbolag ge ut en oändlig mängd exemplar av spelen, och eftersom de faktiskt får en liten del av intäkterna så är det bättre än noll i intäkter. Sedan så brukar det ofta vara spel som kommer få en uppföljare under kommande månader. Ifall folk har en möjlighet att spela de tidigare titlarna gratis så ökar chansen att de betalar för det nya spelet.

Vidare är det ibland ganska fina spel med i dessa bundles och då brukar det vara så att man måste betala en minimumsumma för att få det fina spelet. Ifall du kollar på deras hemsida nu så "låser man upp" XCOM: Enemy Unknown och Bioshock Infinite ifall man betalar mer än 20 dollar för bundlen.

Bundlen som jag köpte var en specialare där EA Games packade ihop ett gäng ganska bra spel för 45-50 spänn. Intäkterna gick till välgörande ändamål, vilket troligen bättrade på företagets anseende inom branschen.

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Någon som vill ha GTA San Andreas på Steam? Skicka ett PM med din mailadress så skickar jag det till dig.

Borta!

Har du också förhandsbokat GTA V på Greenmangaming? :P

Jag hittade en kod till Dirt 2 i en gammal grafikkortslåda. Någon som är intresserad av det lastgamla spelet? Edit: Har ingen aning om ifall den fortfarande funkar.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...