Jump to content

"I'm not a hipster" DLC pack


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Det går rykten om att det kommer komma ett nytt DLC pack som heter "I'm not a hipster" eller "Hipster pack". Vet inte om namnet är helt korrekt eftersom detta bara är ett rykte.

Tydligen ska paketet ha dykt upp på xbox.com av misstag. Informationen är nu borta från sidan, men här är lite information som läkt.

Express your individualism and stand out amongst the Mirror Park dwelling cool kids with The post ironic, artisanal, organic, entirely independent, re-claimed

'I’m not a Hipster' Update which features new retro print tees, skinny jeans, hairstyles, tattoos, animal masks and more.

Choose from seven unique vehicles including nostalgic rides like the Glendale, Blade and Rhapsody – affordable cars that seem casual on the surface, but have hidden potential to be unleashed with a few mods – just like your social media profile. The environmentally conscious set can check out the Panto microcar, while those looking to roll with their Crew in more ostentatious style can add the massive 3-axel, 6-seater Dubsta to their fleet. Even Ammu-Nation is getting in on the latest ironic trends with the Vintage Pistol and Antique Cavalry Dagger now in stock. Make sure to try all these out in the slew of new Jobs, as part of your long and hard journey to become one of Los Santos' effortlessly cool. Update content. The latest title update is required to use this content. Grand Theft Auto V required to play.

För mig låter paketet riktigt nice eftersom det tar tillbaka bla Rhapsody, som var en av mina favorit bilar i TLAD. Men nu är det här bara ett rykte och det är inte säkert att det är sant.

Vad tror ni om detta?

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock har infon kommit från ställen som snackat om t.ex High life innan det annonserades. Går att googla runt lite på hipster pack och se vad folk säger om det :)

Hur vet vi att informationen kommer där ifrån och inte ursprungligen från dig?

Får väl åtminstonde hänvisa till din källa kan jag tycka. :rolleyes:;)<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock hatar jag att all plats i garagen är upptagen. Behöver ett tredje hus! :D

Om de är så extremt giriga att de nerfar sönder alla uppdrag som ger någon vettig payout (coveted var extremt grindig nog redan som den var innan) förstår jag inte att de bara tillåter två garage? Kan man inte få köpa alla lägenheter och garage som finns? Då krävs mer pengar vilket några kommer att köpa. Har man mer garage så har man plats med mycket mer bilar. Då krävs Ännu mer pengar vilket några åter igen kommer att köpa.

Nu när de redan lagt in funktionen med att kunna ha flera lägenheter kan det väl inte alls vara svårt att tillåta 3-4-5-6-7-8-9-10 nya egendomar.

Känns ju som att det inte kan vara annat en extremt enkelt.

Viggolina kanske kan bekräfta eller debunka det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är dock orolig. Varför kom det här ut nu? Trodde att Heists var näst på tur.

Rockstar hade sagt att Heists skulle komma nu på våren, men istället kommer det här? Är det ett försök att få oss att glömma bort heists ett tag eller är det här någon överraskning vi får? Tänker bara att det här kommer skjuta på heist releasen ett tag till.

Sen får vi självklart den vanliga infon som "Ni kan se fram emot mer GTA V nyheter dom kommande veckorna".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Viggolina kanske kan bekräfta eller debunka det?

lol

Självklart så har shark carden med nerfen att göra, dom tjänar pengar på dom. Det skulle väll vara det korta svaret. Om man bygger ut lite så kan det också vara att det ska ta längre tid att få pengar så att folk spelare längre, så att då väl betal dlc kommer så är spelet fortfarande fräscht i folks minnen så fler kommer att köpa det.

När det gäller garagen så kommer vi nog se en ökning i antalet properties man kan äga i framtiden. Heists kanske? "you need a hideout! you can now own 3 properties!" eller liknande. Dock så tror jag inte att vi kommer se "you can now own as many properties as you want!" p.g.a. "moroten". För att få folk att spela längre så gäller det att dom alltid har något att locka med, i detta fall bilar.

Folk vill ha bilar men har inte tillräckligt med garage så dom sparar -> dom spelar mer. Sen så gör dom så att man kan äga ett till hus. Då kostar huset, samt så kommer man ju vilja skaffa pengar för att fylla upp det garaget -> mer spelande + shark cards.

Om dom bara gav oss möjligheten att köpa hur många properties som möjligt så skulle det vara många som tröttnat efter att ha fyllt alla sina garage

med alla bilar.

ursäkta weird stavning / meningsbyggnad, är väldigt sjuk och har lite svårt att koncentrera mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol

Självklart så har shark carden med nerfen att göra, dom tjänar pengar på dom. Det skulle väll vara det korta svaret. Om man bygger ut lite så kan det också vara att det ska ta längre tid att få pengar så att folk spelare längre, så att då väl betal dlc kommer så är spelet fortfarande fräscht i folks minnen så fler kommer att köpa det.

När det gäller garagen så kommer vi nog se en ökning i antalet properties man kan äga i framtiden. Heists kanske? "you need a hideout! you can now own 3 properties!" eller liknande. Dock så tror jag inte att vi kommer se "you can now own as many properties as you want!" p.g.a. "moroten". För att få folk att spela längre så gäller det att dom alltid har något att locka med, i detta fall bilar.

Folk vill ha bilar men har inte tillräckligt med garage så dom sparar -> dom spelar mer. Sen så gör dom så att man kan äga ett till hus. Då kostar huset, samt så kommer man ju vilja skaffa pengar för att fylla upp det garaget -> mer spelande + shark cards.

Om dom bara gav oss möjligheten att köpa hur många properties som möjligt så skulle det vara många som tröttnat efter att ha fyllt alla sina garage

med alla bilar.

ursäkta weird stavning / meningsbyggnad, är väldigt sjuk och har lite svårt att koncentrera mig.

Alright nice. Precis som jag tänkte.

Undrade mest om min tanke stämde att det är vore väldigt lätt att fixa. Men det är klart att hålla på det bygger väl någon slags suspense och en anledning att komma tillbaka då de i framtiden säger "Hey - nu kan du köpa ett garage till". Synd att de håller spelet tillbaka så mycket.

Att spelet är grindigt pga att de säljer cashcards är ju ingen tvekan. Det borde vem som helst kunna se. Och det är riktigt synd. Hade hellre betalat mindre summor för de här små paketen istället för att ha ett spel som seriöst blir långtråkigt och mer som ett Jobb om man vill kunna ha kul och uppleva de nya fordonen i Online.

Hoppas bara att heists kommer snart och att de börjar med premium-DLC, och sen att det faktiskt Är värt vad det kostar också. Om de ger oss 7 bilar gratis tycker jag att allting under 15 fordon i ett DLC vi betalar för vore skamligt. Alternativt som vi pratat om tidigare mindre bilar men med Mycket fler moddingmöjligheter än tidigare bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

spelade lite inatt och upptäckte genast massa ändringar, främst i uppdrag ! Brukade nöta covoted när jag behövde cash förra veckan, när jag starta de inatt så va det helt nytt upplägg. mycket svårare på ett sätt, men fortf möjligt att klara fort o samma utbetalning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerade det igen efter uppehåll pga Watchdog.

6x6-bilen äger som Kebab sa. Braka rakt in i andra spelare är otroligt lätt. Deras bilar välter 9 gånger av 10. Och innan de vet ordet av sitter det en klisterbomb på deras bil. :lol: :lol: :lol:

Har också lite problem med garageplats. Fick sälja en av mina 10 Cromade Adders i backup garaget, för att få plats.

Men hade en Adder i mitt "riktiga" garage så den flyttades över till Backupen...

Guldfärgen var fulare än jag trodde, men den ger ett tydligt budskap: Fu*k you jag har mycket pengar, så den pryder nu en del av mina bilar.

Är lite fundersam om jag skall guldfärga alla Adders då färgen är dyrare och man får mer vid försäljning eller helt enkelt låta de vara cromade. Kör ju inte med dem, så de borde vara struntsamma, men jag stör mig på att den är så ful...

För övrigt hittade jag sist jag spelade "pimp" bilen. Den är tydligen väldigt sällsynt, och den passar perfekt till min transvistit-karaktär.

Och Smartcarn i senaste uppdaten är ganska kul den med.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså förklara för mig varför man har tio st likadana bilar?! Speciellt när det är samma styling på alla!? Dessutom om jag ser någon med en adder,chrome;ad dessutom, så tänker jag först "fruktansvärt fantasilöst & fult" innan jag tänker "den spelaren har nog gott om Cash.."

Det är väl inte ens dyraste bilen att köpa..?

Finns inget tråkigare än att bli inbjuden till ett garage och möts av samma bilar. Mkt mer respekt till folk med ett bredare sortiment och snygg styling som matchar fordonet i fråga.

För övrigt undrar jag vilken "pimp bilen" är??! Never heard of..? Langa gärna bild!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att herr Vice. förklarade varför i tidigare inlägg någon gång. Det är som försäkring om av någon anledning pengar skulle vara borta, så har han några att sälja ^^

Kommer bli kul att spela Gta v online när det väl kommer ut på riktigt i höst =)

Undrar dock om jag som ej är intresserad av moddning i GTA bör köpa det till pc eller Xbone..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...