Jump to content

"I'm not a hipster" DLC pack


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Har du en grym pc så kör på det hellre, billigare spel, och du kan koppla din xbox kontroll till datorn bara om du vill slippa mus o tangentbord..

Snyggare på grym pc helt klart, o online kommer nog funka bättre där, plus möjligheten för modding finns om du skulle ändra dig i framtiden ;)

Och har han det som försäkring som du sa. Så förstår jag ändå inte. Finns väl som sagt dyrare bilar som ger mer Cash vid försäljning..?

Måste suga att veta om att man ligger i riskzon att bli plockad på Cash för man utnyttjar fel istället för att kämpa ärligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså förklara för mig varför man har tio st likadana bilar?!

Det är väl inte ens dyraste bilen att köpa..?

För övrigt undrar jag vilken "pimp bilen" är??! Never heard of..? Langa gärna bild!

Crome är dyraste bortsett från guld nu, tror jag. Sen Adder är dyraste bilen. Och som simonracer, nedan säger, det är en försäkringsfråga. OM, vilket jag inte kan tänka mig att de gör, men om, de tar mina pengar så har jag lite drygt 7 mille i form av bilar som jag kan sälja av...

"pimp-bilen"! Passar min karaktär som verkligen ser ut som en transvestit... =)

Tror att herr Vice. förklarade varför i tidigare inlägg någon gång. Det är som försäkring om av någon anledning pengar skulle vara borta, så har han några att sälja ^^

Helt rätt ^_^

Edit: Sedan har jag ett garage till, och där har jag "stor" variation, allt från bilen som ser ut som en nazistbil till smartcar:n som kom nu....

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Vad kostar guldfärgen online? Tyckte jag såg 45000 någonstans? Ändras det priset beroende på hur populär den är, som alla andra uppgraderingar?

Tror det handlar mer om att "Vi gör sakerna rätt dyra så folk spenderar mycket GTA cash och kanske behöver köpa Sharkcards" ;)

Guldfärgen tror jag går för 45K

Den andra är lite billigare (ljusar guld)

Sen finns det ju en tuta som kostar 47K

Vissa saker är för dyra imo.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...