Jump to content

The Business Update


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Flygplanet kostar 900k

Turismon kostar 500k

Jester kostar 200k

Alpha (den sista nya bilen) kostar någonting på 100k.

So much for "Free". Sammanlagt är det väl ungefär lika mycket GTA$ som man får i det näst dyraste cash card... Som väl kostar någonting på 200kr... Ska man få ihop de pengarna In-game skulle det väl ta säkert över ett dygns speltid med Stenhård Grind på Coveted som betalar 18k per 3-5 minuter.

Visst, jag kan säkert fixa det på en vecka som har rätt gott med fritid, men folk som har fulltidsjobb och familj då? Det stör mig så enormt hur galet uppenbart det är att de vill att man ska köpa cash cards... och inte är de billiga heller. Argh!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... och vad som är ännu mer efterblivet är att inget av det här kommer till singelplayer. Rockstar kör med såna förbaskade EA-fasoner att jag blir tokig....

Jo, det finns visst i Single Player. Alla fordon och vapen de släppt och antagligen kommer släppa finns både i Online och single player. Det enda som bara finns i Online är kläderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det finns visst i Single Player. Alla fordon och vapen de släppt och antagligen kommer släppa finns både i Online och single player. Det enda som bara finns i Online är kläderna.

wat. lol. jag tar tillbaka allt. eller det mesta. lägenheterna finns ju inte... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice med nya bilar i singelplayern, spelar inte ens online längre då det är så jävla drygt hur dryt allt är med nya bilar o vapen, vissa endast tillfälligt dessutom så man "tvingas" att köpa det man kan och vill såklart.. det minsta de borde göra som "ursäkt" för allt strul och jobbigt skit man fick stå ut med efter online släpptes så borde man få sakerna gratis under första dygnen åtminstone..

Spelar oftast på singelplayern nu med franklin, 30+ miljoner och feta bilar att style;a, sen go mayham o jagas av poliser = Awesomeness..

Kommer dock ta upp online igen såfort dom droppar mer med bankrånen eller iaf jobb som betalar betydligt mer för de tar för lång tid för oss med liv utanför san andreas att tjäna ihopa ordentligt med stålar.

Men mer OT; Bilarna ser sjukt feta ut, speciellt den gula Turismo R. Och flygplanet ser också jävligt snyggt ut, lyxigt men smidigt.

en grej som jag dock HATAR är att dom inte har samma utbud online som på singelplayern? plus att de borde slänga in möjligheten att köpa fler garage i singelplayern, tror ni något sånt kan ske vid någon expansion? va väl snack om en sån inom kort?

EDIT; Starta spelet och till min förvåning fanns en update och allt detta va ju där, helt underbart! :D

testat alla bilar utom Alphan, har dock sett den i spelet, men körde aldrig den, testat style;a Jester o Turismo R och Jester har sjuka upgrades, vissa helt nya typer!

Planet testa jag nyss, och visst de va väl snyggt, men inget speciellt precis.

Vapnen är också nice, men åter igen, inget unikt precis..

Men jag är glad ändå, alltid kul med nya leksaker!

Redigerad av DizzY
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte haft guld på flera år och jag har hittills fått alla bilar i single player utan någon som helst kostnad.

Lurigt! Jag hade inte tillgång till Elegy RH8 eller vad den heter (Nissan GT-R-klonen) förrän jag ville testa onlineläget och betalade för en månads gold. Nu ser jag inte heller de nya bilarna... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lurigt! Jag hade inte tillgång till Elegy RH8 eller vad den heter (Nissan GT-R-klonen) förrän jag ville testa onlineläget och betalade för en månads gold. Nu ser jag inte heller de nya bilarna... :(

Det beror väl på att Elegy är en bil exklusiv för Social Club-medlemmar. Du hade nog inte länkat Social Club innan du försökte logga in och köra GTA Online.

Anledningen till att du inte ser de andra nya bilarna är kanske för att du inte laddat ner paketen? Det räcker inte bara med uppdateringen som kommer utan man måste ladda ner ett litet paket på marketplace också. Går enkelt att hitta i spelets pausmeny.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror väl på att Elegy är en bil exklusiv för Social Club-medlemmar. Du hade nog inte länkat Social Club innan du försökte logga in och köra GTA Online.

Anledningen till att du inte ser de andra nya bilarna är kanske för att du inte laddat ner paketen? Det räcker inte bara med uppdateringen som kommer utan man måste ladda ner ett litet paket på marketplace också. Går enkelt att hitta i spelets pausmeny.

va? på riktigt? fyfan vad fattigt, ps3an gjorde jag bara update på spelet och allt fanns där direkt. som alltid. aldrig behövt leta mig vidare för att ta del av något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va? på riktigt? fyfan vad fattigt, ps3an gjorde jag bara update på spelet och allt fanns där direkt. som alltid. aldrig behövt leta mig vidare för att ta del av något.

Kostar ingenting, tar bara en minut eller två extra. Det lär väl ha något att göra med hur Microsoft hanterar uppdateringar och DLC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror väl på att Elegy är en bil exklusiv för Social Club-medlemmar. Du hade nog inte länkat Social Club innan du försökte logga in och köra GTA Online.

Anledningen till att du inte ser de andra nya bilarna är kanske för att du inte laddat ner paketen? Det räcker inte bara med uppdateringen som kommer utan man måste ladda ner ett litet paket på marketplace också. Går enkelt att hitta i spelets pausmeny.

Stort tack! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...