Jump to content

Årets spel 2013 @ GTAsajten


Jacker
 Share

Recommended Posts

Då var det dags för 2013 års upplaga.

Det hela är mycket enkelt - skriv ned det spel som du tyckte var bäst i år. Det spel som sedan fått flest nomineringar vinner.

Regler/riktlinjer:

- Bara ett spel per användare

- Spelet måste ha släppts i år (2013)

- DLC/expansioner, early access och mods räknas inte

Om ni är obestämda så är det ingen brådska då tråden kommer hålla öppet till slutet av januari!

Må bästa spel vinna!

Tidigare vinnare:

2005 - Grand Theft Auto: San Andreas

2006 - The Elder Scrolls IV: Oblivion

2007 - Call of Duty 4: Modern Warfare

2008 - Grand Theft Auto IV

2009 - N/A

2010 - Red Dead Redemption

2011 - The Elder Scrolls V: Skyrim

2012 - Diablo III

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag röstar på Bioshock Infinite!

Vore det förresten inte en "bra idé" att använada "gilla funtkionen" till att se vilket spel som är bäst? Istället för att fem stycken ska skriva "GTA V" så kan dem bara plussa på inlägget istället?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag röstar på Bioshock Infinite!

Vore det förresten inte en "bra idé" att använada "gilla funtkionen" till att se vilket spel som är bäst? Istället för att fem stycken ska skriva "GTA V" så kan dem bara plussa på inlägget istället?

Har tyvärr potential att missbrukas då en person kan rösta på flera inlägg.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta, varför får vi inte rösta upp Early Access games i år när det inte ens fanns på listan förra året? :SS

Lade till det eftersom early access mer eller exploderat under det senaste året. Av flera anledningar, främst för att ett spel skulle kunna nomineras två eller t.o.m. fler år i rad och att early access är just vad det är - en tidig version av ett spel som inte representerar den slutliga produkten. Det handlar helt enkelt om att ge alla spel än rättvis chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Resonerar likt Simpa, men kommer fram till det motsatta. Battlefield 4 skulle egentligen få min röst, men det är helt enkelt så att för många personer har haft för mycket problem, så därför förtjänar de inga priser. Vidare så är det ju egentligen inget häpnadsväckande spel utan en finpolerad och värdig efterföljare till BF3.

Nej, jag röstar istället på -motherfucking- GTA V. Jag klarade inte av att vänta på en eventuell PC-release utan långtidslånade istället en polares Xbox och jag köpte spelet på releasedagen. Det är tillräckligt med tecken på att GTA V är något alldeles speciellt i min värld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grand Theft Auto V, lätt. Det har gett mig mest värde för pengarna. Galet skoj och återspelbart.

The Last Of Us skulle få många andra pris från mig. Best Writing, Best Acting, Best Design, Best Theme Song.

Bioshock Infinite är värt att nämna också. Är inte lika galen i det som många andra men att det är bra är ingen tvekan om. Skulle nog ge det Best Story av de spel jag spelat i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...