Jump to content

Tråden för fusk och utnyttjande av svagheter i spelet


Vice.
 Share

Recommended Posts

Vaddå GODmode?

Och vad hände med GTA 4?

Fick ytterligare en miljard igår. R* har jävlats med fel människor. I princip alla är multimiljonärer nu. Detta är säkerligen en gemensam attack mot R* efter deras snikna sätt gente mot spelarena. Var inne igår och tänkte vara snäll och ge bort lite bilar, frågade små folket, level 1 och upp, om de vill ha men av 6 personen, på olika servrar, var 5 redan miljonärer och tackade nej.

Muahahahahaha det är helt underbart med tanke på hur fruktansvärt mycket pengar R* förlorar. De försöker bara rädda sitt ansikte genom att hota med bann, när det i själva verket är så att de totalt tappat kontrollen...

GODmode är odödlighet.

GTA IV fick massor av moddare i slutet som fuskade i alla rankade spel typer. Med odödlighet och annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GODmode är odödlighet.

GTA IV fick massor av moddare i slutet som fuskade i alla rankade spel typer. Med odödlighet och annat.

Jojag vet vad GODmode är, men inte att det gick att få på GTA V hur vet du att han ahde det då? Kanske bara var grym på att undvika kulor?

Synd jag inte visste det, då hade jag kanske fixat platinum på IV med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jojag vet vad GODmode är, men inte att det gick att få på GTA V hur vet du att han ahde det då? Kanske bara var grym på att undvika kulor?

Synd jag inte visste det, då hade jag kanske fixat platinum på IV med

KIllen hade bounty, vapnet framme och sköt på mig. Sköt 2 clip i huvudet på honom. Läst runt på andra forum och andra har varit med om samma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt det här fuskandet och moddandet, är det bara på Xbox eller? Jag har aldrig sett fuskare, men några med tank.

Man väljer vad man vill se. Du kan ju kolla dem som är låglevlare som du, har såna som ni råd med värsta vrålåken? Nej, det har ni bara om ni fuskar. Var inne hos en level 5:are igår, han hade 10 adders i garaget...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När och om det fungerar så tänker jag nog starta en ny karaktär. Min gubbe jag har nu har flera miljarder (har blivit giftad allt av någon random) och har små plockat lite av pengarna. Just nu leker jag bara med bilar Online och kör race och liknande.

Hoppas heists och annat kommer tidigt nästa år, mer content kommer göra det roligare att starta om.

Hoppas Rockstar tar bort odödlighets glitchen, nästan alla online använder den nu.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte en sak dem som har giftat bort miljontals pengar till andra spelare dem kommer ju inte få behålla dem. Menar vi säger Vaxxor eller Vice giftar mig ca 200 miljoner och jag börjar köpa hus/bilar/vapen etc. Rockstar kommer ju tabort giftade pengar men vad kommer hända med det man har köpt för dessa giftade pengar kommer dem tas bort också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte en sak dem som har giftat bort miljontals pengar till andra spelare dem kommer ju inte få behålla dem. Menar vi säger Vaxxor eller Vice giftar mig ca 200 miljoner och jag börjar köpa hus/bilar/vapen etc. Rockstar kommer ju tabort giftade pengar men vad kommer hända med det man har köpt för dessa giftade pengar kommer dem tas bort också?

Jag har små köpt massa bilar och stylat andra bilar som jag tagit på gatorna. Men kommer nog göra en ny karaktär sen som sagt. Vad som händer i garaget vet jag inte. Men kan tänka mig att saker som inte ska gå att få tag i Online kommer försvinna. Bilar som finns i SP t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte en sak dem som har giftat bort miljontals pengar till andra spelare dem kommer ju inte få behålla dem. Menar vi säger Vaxxor eller Vice giftar mig ca 200 miljoner och jag börjar köpa hus/bilar/vapen etc. Rockstar kommer ju tabort giftade pengar men vad kommer hända med det man har köpt för dessa giftade pengar kommer dem tas bort också?

Vi kan säga som så här att vi Adliga har försäkrat oss. Så vi kommer oavsett vara ekonomiskt oberoende och adliga även om de skulle plocka bort alla pengar vi har på spelets bank...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaddå GODmode?

Och vad hände med GTA 4?

Fick ytterligare en miljard igår. R* har jävlats med fel människor. I princip alla är multimiljonärer nu. Detta är säkerligen en gemensam attack mot R* efter deras snikna sätt gente mot spelarena. Var inne igår och tänkte vara snäll och ge bort lite bilar, frågade små folket, level 1 och upp, om de vill ha men av 6 personen, på olika servrar, var 5 redan miljonärer och tackade nej.

Muahahahahaha det är helt underbart med tanke på hur fruktansvärt mycket pengar R* förlorar. De försöker bara rädda sitt ansikte genom att hota med bann, när det i själva verket är så att de totalt tappat kontrollen...

Va

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar att detta med att folk ger ut pengar i så stor omfattning, är en planerar och väl organiserad attack mot R* tror jag. Det är inte ett par små hackers som gör det, det är många oh globalt.

Förstår du hur jag menar?

Det är små kids som sitter och fuskar. Samma idioter fuskar i alla online spel.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vänta jag har bara skummat igenom den här tråden och jag har en fråga...

Varför?

Du fuskar dig själv till lvl 100 för att få en trofé som inte gör något annat än att vara en e-penis förlängare som du inte ens tjänade på ett värdigt vis?

Och jag står på Vaxxors sida. En grupp som ska gå emot R* för att förstöra inflationen i ett spel? snälla!

Det är ett par prepubertala idioter som tycker det är kul att förstöra andras lycka.

Fusk i Online förstör alltid, kom inte och påstå något annat, om en person lyckas fuska till sig massvis med pengar medans en annan stackars sate blir tvungen att jobba upp det helt legit så blir hans upplevelse förstört av dessa fuskare som skaffar sig pengarna på "olagliga" sätt.

Hur?

Genom att om en person börjar fuskandet, så hoppar fler på att ta chansen till fuskandet vilket minskar antalet folk som faktiskt spelar som man ska göra.

Känner att knepen jag har läst på om för att få pengar eller fuska i GTAO verkligen har tryckt ner min motivation till 0 att köpa det här spelet när/om det kommer till PC. Tack för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vänta jag har bara skummat igenom den här tråden och jag har en fråga...

Varför?

Du fuskar dig själv till lvl 100 för att få en trofé som inte gör något annat än att vara en e-penis förlängare som du inte ens tjänade på ett värdigt vis?

Yttra dig inte om sådant du inte har en aning om.

Jag har inte fuskat mig till level 100 mer än vad du har. Så lägg ner anklagelserna är du snäll...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yttra dig inte om sådant du inte har en aning om.

Jag har inte fuskat mig till level 100 mer än vad du har. Så lägg ner anklagelserna är du snäll...

I beg to differ

Ska bara nå level 100 för att få trofen sen ska jag sluta spela.

Elelr så kör jag vidare och skaffar minugun vid 120.

Mitt första mål är 70. Är där idag eller imorgon.

Då ska jag köpa tanks och låta andra spelare få använda dem. Sen när vi har 10 tanks ska vi som en enad arme köra över alla andra spelare på servern.

Finns en Gtasajtare till som spelar som mig nu, så vi kommer båda ha fett med cash och kan köpa duktigt många tanks. Vi gör som sagt 119K per försäljning. =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...