Jump to content

Musik


Green_Goblin
 Share

Recommended Posts

Tar ju en bra tid innan man hinner lyssna på majoriteten av låtarna och radiostationerna eftersom att man oftast inte är i bilarna så hemskt länge... speciellt inte utan att någon pratar.

Men hur som helst så gillar jag det verkligen än så länge! Indie-stationen, Rock-stationen, Pop-stationen och såklart country-stationen är några av mina favoriter än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar nästan bara på West Coast Classics nu för tiden, ibland glider jag över till The Blue Ark ifall någon av de två (!!) bra låtarna som går på den kanalen spelas.

Blev rejält besviken på den kanalen, i tidigare spel har reggaekanalen bjudit på bra musik, speciellt i San Andreas!

West Coast Classics däremot bjuder verkligen upp. Ashärligt att glida omkring och lyssna på Tupac, Dr Dre, Snoop Dogg, Ice Cube, N.W.A, Geto Boys, Comptons Most Wanted och även MC Eiht.

Man blir så löjligt nostalgisk på den här kanalen så det är oftast här jag hamnar när jag åker omkring. :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag tycker om det? Det här är DET BÄSTA soundtracket i ett GTA-spel någonsin! Så jääävla bra musik! Till och med bättre än Vice City! GTA IV hade ett bra soundtrack men ja, det var inte mer än bra. Men det här alltså... WOW! Jag gillar alla stationer men min favorit är förstås Rebel Radio eftersom jag älskar outlaw country. Härligt att höra Cash, Nelson och Jennings i ett GTA-spel. Big love! Three thumbs up!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hittat nån speciellt.

Älskade GTASAs kanaler men det här...

Vill höra countrylåtar, lugna låtar, reggae eller aktuella låtar.

Lyssnar nu mest på pop-nånting, Robin och några till är bra, men lkanalen är ändå inte så bra som jag hoppats. Tips?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hittat nån speciellt.

Älskade GTASAs kanaler men det här...

Vill höra countrylåtar, lugna låtar, reggae eller aktuella låtar.

Lyssnar nu mest på pop-nånting, Robin och några till är bra, men lkanalen är ändå inte så bra som jag hoppats. Tips?

Jag gillar pop-kanalen förvånansvärt mycket! Det har väl aldrig tidigare funnits någon riktig pop-station i GTA, men jag tycker att det passar in jättebra med moderna Los Santos. Sen är det ju några äldre låtar som är riktigt gungiga och mysiga. Den här till exempel:

Sen finns det ju en country-kanal: Rebel Radio. Den är någonstans nere till höger i radiohjulet.

Annars gillar jag främst Los Santos Rock Radio, Soulwax FM, Radio Mirror Park, men alla kanaler har åtminstone ett par bra låtar! Gillar verkligen soundtracket... och den officiella musiken är också helt underbar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hittat nån speciellt.

Älskade GTASAs kanaler men det här...

Vill höra countrylåtar, lugna låtar, reggae eller aktuella låtar.

Lyssnar nu mest på pop-nånting, Robin och några till är bra, men lkanalen är ändå inte så bra som jag hoppats. Tips?

Reggae har du på The Blue Ark, men jag tyckte mest att det var skräp där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar pop-kanalen förvånansvärt mycket! Det har väl aldrig tidigare funnits någon riktig pop-station i GTA, men jag tycker att det passar in jättebra med moderna Los Santos. Sen är det ju några äldre låtar som är riktigt gungiga och mysiga. Den här till exempel:

Sen finns det ju en country-kanal: Rebel Radio. Den är någonstans nere till höger i radiohjulet.

Annars gillar jag främst Los Santos Rock Radio, Soulwax FM, Radio Mirror Park, men alla kanaler har åtminstone ett par bra låtar! Gillar verkligen soundtracket... och den officiella musiken är också helt underbar!

Låten passar bra till att flyga med ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...