Jump to content

Skumt spel!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Vem är han då?

Det är kräket som sitter och kväver luftrummet i varenda video han har (1400+ för närvarande) och tycker han är så förbannat rolig.

I början VAR han rolig, för att han spelade skräckspel och var genuint livrädd. Hans polare skrattade åt honom när de spelade ihop för att han var ett sånt nervvrak. Fler skräckspel, mindre äkta reaktioner, mer skådespel och urmjölkat koncept. Nu sitter han och spelar vilka spel som helst, och är inte det minsta rolig.

Kan inte fatta att du missat honom när det antingen är han eller Ray William Johnson som dyker upp på Youtubes startsida sex dagar i veckan. RWJ är precis lika självrolig som PDPie, det vill säga inte det jävla minsta lilla.

Usch.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är kräket som sitter och kväver luftrummet i varenda video han har (1400+ för närvarande) och tycker han är så förbannat rolig.

I början VAR han rolig, för att han spelade skräckspel och var genuint livrädd. Hans polare skrattade åt honom när de spelade ihop för att han var ett sånt nervvrak. Fler skräckspel, mindre äkta reaktioner, mer skådespel och urmjölkat koncept. Nu sitter han och spelar vilka spel som helst, och är inte det minsta rolig.

Kan inte fatta att du missat honom när det antingen är han eller Ray William Johnson som dyker upp på Youtubes startsida sex dagar i veckan. RWJ är precis lika självrolig som PDPie, det vill säga inte det jävla minsta lilla.

Usch.

Det är hans jobb, jag tycker grabben lyckas bra.

Skulle du tjänat pengar på tuben är jag rätt säker på att du också hade bangat ut 3 videos om dagen, cash is king. naughty_1182473_1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

All respekt åt PewDiePie. Visst att videorna inte tilltalar mig, men uppenbarligen finns ju intresset då han får flera hundra tusen nya prenumeranter varje månad. Svindlande!

Edit: Har redan nämnt ovanstående flera gånger på det här forumet, men jag kommer nog fan aldrig sluta försvara folk som blir stora trots att de är fåniga (tänk "skandal"bloggare och youtubare).

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...