Jump to content

Ny GTA V Trailer!


DizzY
 Share

Recommended Posts

Ja, nu är det dags igen, ganska chockad att fortf ingen skrivit om detta här då jag läste det under gårdagen.

hursomhelst så har rockstar gått ut med att det dyker upp en ny trailer imorgon, skulle gissa på runt samma tid som vanligt för oss i Sverige vilket blir mellan 16-18 tiden.

vi har fått se sjukt mkt ifrån spelet i massor med trailers, men ändå känns det som jag enbart sett ytterst lite av denna världen.

nu är det dags igen för en trailer utan något tema som karaktärerna eller Online, jag personligen hoppas på att få se lite nya fordon eller fler interiörer av byggnader osv. Kartan hade fan inte varit fel att få se heller!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, nu är det dags igen, ganska chockad att fortf ingen skrivit om detta här då jag läste det under gårdagen.

hursomhelst så har rockstar gått ut med att det dyker upp en ny trailer imorgon, skulle gissa på runt samma tid som vanligt för oss i Sverige vilket blir mellan 16-18 tiden.

vi har fått se sjukt mkt ifrån spelet i massor med trailers, men ändå känns det som jag enbart sett ytterst lite av denna världen.

nu är det dags igen för en trailer utan något tema som karaktärerna eller Online, jag personligen hoppas på att få se lite nya fordon eller fler interiörer av byggnader osv. Kartan hade fan inte varit fel att få se heller!

Önskemål: Karta och story. Jag vill veta vad det är som driver dom här karaktärerna till samma mål utöver pengar. I alla fall bara något litet. Jag vill inte se någon plot-tvist eller så, men bara lite drama! Kartan vill väl alla se mer av. I IV visades väl kartan på en tavla i tunnelbanan i någon trailer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte den här trailern blir så innehållsrik. Känns som vi sett för mycket. Behöver vi verkligen mer nu?

jag behöver, börjar få abstinens efter ett spel jag aldrig spelat nu, sjukt...

nej, dom borde visa kartan nu, antingen på bild eller en riktigt bra överflygning i trailern imorgon så man uppfattar skalan lite bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockan 5! :)

Klockan 5 stämmer bra.

Måste åter igen tipsa om WorldTimeBuddy. Bästa tidzonskonverteraren.

http://www.worldtimebuddy.com/?pl=1&lid=2670781,5,8&h=2670781

Där ska ni se CEST (Sundsvall alltså vår tid), EST och PST. Hovra över 11am på EST och då markeras även rutan ovanför som visar vilken tid det är för oss.

Man kan även lägga till/ta bort andra tidszoner om man har fler man vill hålla koll på.

Edit: Jag gissar att den kommer vara 1 minut och 30-40 sekunder.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...