Jump to content

Stuntfilmer

Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

Med tanke pÄ den inaktivitet som intrÀffat Stunting-delen och att det Àr i princip bara jag som skapar trÄdar betrÀffande nya sevÀrda stuntfilmer, kommer jag hÀdanefter att samla alla nya filmer och klipp jag anser bra nog att dela med er, i en och samma trÄd. Det kommer att betyda nÄgra fler filmer i mÄnaden delgivna, samt reducerat antal obesvarade trÄdar :)

(SjÀlvklart fÄr vem som helst posta filmer hÀr eller skapa en ny trÄd, men jag kÀnner att det blir enklast pÄ detta sÀtt.)

Redigerad av Ma__Cipriani
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

luli - The End Complete

Devoted Pattern - Ephemeros [24h]

Allons-y!

Första videon: Vissa saker var ganska imponerande, nÄgon enstaka sak var riktigt snyggt, men i helhet sÄ var det ju för fan bara samma stunt om och om och om igen, bara pÄ olika platser. För enformig, inte min grej.

Andra videon: Mycket bÀttre! Flera olika saker, som det brukar bli nÀr det Àr flera mÀnniskor inblandade, och mycket mer imponerande stunts! Intressant val av musik.

Tredje videon: SÀger ungefÀr samma som jag sa om andra.

• Gilla 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

• 2 weeks later...

Taz - Watch This, Two!

Prepare your anus, han har hÄllit sig undan i flera Är och slÀpper sedan den hÀr bomben :mellow:

WHoahwoahwoahwoahwoahwoahwoahwoahwoa hwaowhoah oahw oahwo hawoh

En video har inte fÄtt mig att kÀnna sÄhÀr pÄ sÀkert fem Är. Har nog att göra med personerna inblandade (har lagt otroligt mÄnga timmar pÄ att chatta med JL och Taz förr i tiden) samt att det Àr en uppföljare till en av de fetaste videorna nÄgonsin. Och sÄ har han lyckats landa en massa enhörningsstunt som har varit pÄ tapeten sedan 2006 nÄgon gÄng. Wow.

• Gilla 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Det var ett bra tag sen, men nu kÀnde jag att det var dags att dela med mig av bland de bÀsta stunts som nÄgonsin landats i Vice City. Barney Àr tillbaka.

Nej dra Ät..! Kommer aldrig fatta hur den dÀr snubben gör det alltsÄ. Kanske ocksÄ förklarar varför det tar tvÄ-tre Är mellan varje solo. :rolleyes: Tack för lÀnken, det hade nog dröjt ett tag innan jag sÄg den videon annars!

• Gilla 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor