Jump to content

Hur stor är kartan egentligen?


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

tkr det låter sjukt bra, och känns som de kan stämma faktiskt. men får man fråga källan på detta ? :)

Jag håller med, låter inte dumt alls! :rolleyes: Källan är från THEGTABASE.

"But now we can finally share, with confirmation and permission from Rockstar Games, the official GTA V map in all its glory. 49 square miles of reimagined Los Angeles, California. Featuring the city of Los Santos, and Blaine County."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på GTAforums, där var det någon snubbe som sa att det kommer ta 1 timme att köra runt hela kartan. Nog för att det är stort men 1 timme! det är lång tid, OM det stämmer så är det sjukt, tänk er sitta på en båge och lyssna på musik och glida längst vattnet när solen är på väg ner.

Han som skrev inlägget länkade till en The Sun artikel som "bekräftade" detta, men länken var bara för prenumeranter.

Här är länken till tråden i GTAforums, inga spoilers men det nämns 5 artister som är med på radion, inget nytt direkt, men är det någon som absolut inte vill veta innan Rockstar själva har släppt det så.....klicka på egen risk.

http://gtaforums.com/topic/582981-the-sun-newspaper-short-preview/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ELXsGFK_1251002_0.jpg

Oh my fuckin god va stor kartan är på just cause 2! Men hur är de egentligen? är där mkt stad eller är de som far cry 3 med otroligt mkt djungel och snarlika kopior i form att byar eller städer ? För som jag förstått så är de väldigt mkt djungel i de spelen ?

Aldrig spelat de men e sugen på att skaffa de kanske, ska kolla en review nu !

Nu är de om exakt 4 dygn man förhoppningsvis Har ett ex i handen eller står i kön fortf kanske. Hursomhelst så har jag aldrig hoppats på att en helg ska gå fort som nu hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh my fuckin god va stor kartan är på just cause 2! Men hur är de egentligen? är där mkt stad eller är de som far cry 3 med otroligt mkt djungel och snarlika kopior i form att byar eller städer ? För som jag förstått så är de väldigt mkt djungel i de spelen ?

Aldrig spelat de men e sugen på att skaffa de kanske, ska kolla en review nu !

Nu är de om exakt 4 dygn man förhoppningsvis Har ett ex i handen eller står i kön fortf kanske. Hursomhelst så har jag aldrig hoppats på att en helg ska gå fort som nu hehe.

MEN Arma, DR och JC 2 har sjukt odetaljerade kartor. Speciellt JC2! Kartan är stor, men jävligt blank imo. Några städer, men vad finns det att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN Arma, DR och JC 2 har sjukt odetaljerade kartor. Speciellt JC2! Kartan är stor, men jävligt blank imo. Några städer, men vad finns det att göra?

Kolla nyss och plötsligt va de inte så imponerande längre, som du säger- odetaljerad och inte ett dugg levande värld. Grafiken va sjukt dålig och de enda imponerande va storleken men de föll magplask på sig själv imo.

Enbart pga att gta v är den storlek det är plus hur detaljerad världen faktiskt är plus att de är fyllt med tonvis av underhållning, gör att detta spel kommer kännas ännu större även om ytan bara är ca en fjärdedel.

EDIT : dessutom skulle rockstar tveklöst kunnat Göra något ännu större än jc2 tror jag men då till samma pris, brist på detaljer och allt därtill.

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...