Jump to content

Grand Theft Auto: Online


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Rockstar har bekräftat att det kommer mer information om deras nya multiplayerläge som kommer kallas GTA online. Vad som är intressant här är att det låter mer som ett MMO än ett multiplayer för bara GTA V.

Gammla spelbara GTA karaktärer kommer kunna användas och det kommer även finnas en character creator. Det verkar som Rockstar vill göra något stort med GTA online.

Vad tror ni och vad hoppas ni på när det kommer till Online?

Själv hoppas jag att Rockstar går lite i riktigt till MMO. Inte allt för mycket, men hade älskat att se spelet blir mer personligt. Egna bilar, egen karaktär som man skapat som man själv vill och så vidare. Att ha en karaktär som ingen annan har är underbart och älskade det i spelet APB. Men vi får väl se hur det blir. Väldigt nyfiken på vilken nivå Rockstar tar customization valen. Sjukt spännande!

Sen tror jag också att den kommande gameplay trailern kommer vara från Online och inte från själva storyn, men vi får se i September!

Diskutera!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Bryr mig inte om jag får se trailer eller ej, sålänge man får ingående info på saken så är jag nöjd. Men klart, alltid roligare med trailers!

Efter hur dom fortsatt att mindblowa mig gång på gång nu så tänker jag inte ens spekulera vad dom planerat för sin stora onlineskapelse, kommer inte bli besviken hursomhelst!

Nu får dagarna gärna gå undan, funderar på att gå i ide i september fram tills releasen, så är man utvilad att dygna de första dagarna sen ;) haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Look for the world premiere of the official GTA Online Gameplay Video as well as coverage of first press previews here at the Newswire and at rockstargames.com/GTAOnline – this Thursday, August 15th at 10AM Eastern.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51211/grand-theft-auto-online-gameplay-video-previews-coming-this-thur.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ännu bara lyckats se en 360p-video, nedladdningen går sjukt långsamt.

Måste ärligt säga att jag satt och var

sjukt besviken ända från att jag läste att det bara var för 16 spelare (jag hade helt klart väntat mig ett 50+ pers MMO-Action-RPG), ända fram till sista stora featuren de presenterade. Först DÅ blev jag sjukt taggad!

:D

Samtidigt: Ett jättestort freeroam och med lite diverse deathmatchliknande grejer. Har de inte hittat på något mer spännande än de saker som fanns till IV är det faktiskt grymt överreklamerat. Jag hoppas intensivt att de tar ett antal multiplayerlägen med från GTA LCS och VCS, förmodligen de roligaste spellägena någonsin i GTA-serien - utan att någonsin ha fått upplevas av ens en bråkdel av spelarna eftersom man måste sitta 16 pers i samma rum för att få den bästa upplevelsen; eller någon upplevelse över huvud taget med minst en-tre andra. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...