Jump to content

Grand Theft Auto: Online


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Haha true men tror det kommer säkert nå vettig anti cheat såfall till PC

Så det blir som början med GTA IV? Nej tack. Hur mycket dem än försöker kommer det ALLTID finnas fuskare och moddare till spel. Ju mer dem försöker utveckla ett avancerat anti-hack system så kommer det bara bli mer problem om dem ska ändra systemet. Jag tycker att dem ska fokusera på att tillåta folk att använda Trainers samt Moddar (göra lite som IV då det blev en fusk-server om du hade moddat eller hade en trainer).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det blir som början med GTA IV? Nej tack. Hur mycket dem än försöker kommer det ALLTID finnas fuskare och moddare till spel. Ju mer dem försöker utveckla ett avancerat anti-hack system så kommer det bara bli mer problem om dem ska ändra systemet. Jag tycker att dem ska fokusera på att tillåta folk att använda Trainers samt Moddar (göra lite som IV då det blev en fusk-server om du hade moddat eller hade en trainer).

Haha, du har visst inte spelat IV rankat på xbox. Fuskare och moddare överallt, går knappt spela.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du har visst inte spelat IV rankat på xbox. Fuskare och moddare överallt, går knappt spela.

Nej, aldrig spelat på xbox så har ingen aning. :P

Om GTA Online kommer nu till PC o släpps via steam varför inte använda valves egna cheat client VAC? Verkar funka hyfsat bra iallafall.

Joe: Vem vill spela med en massa fuskare/moddare? Inte jag iallafall du kanske vill det men inte jag.

Du förstår inte hur GTA IV fungerar? Jag ska förklara mer för dig.

GTA IV har en funktion som kom med de senare patcharna. Har du modifierat ditt spel eller använder en Trainer (fusk överlag) så kan du inte gå med i en server som inte tillåter fusk. Då blir du skickad till en server där det bara finns fuskare eller moddare. Det finns alltså två olika sorters servrar, en för fuskare/moddare och en för vanliga spelare. Så du har ett val att spela online med fusk/mod och även utan. Det är vad jag tycker dom bör arbeta mer med. Livar upp det hela helt enkelt och skapar fler möjligheter.

Så allt som allt så kan du spela utan fusk utan några problem (jag har aldrig stött på fuskare/moddare på en server där dom inte tillåter fusk/mods). Har du råkat ut för det så är det ren otur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...