Jump to content

Mycket ny info!


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Det första om allt man kommer göra det jag menar nu med att köpa garage företag etc är det bekräftat överhuvudtaget? Menar vi läste och såg en massa saker om San Andreas hur mycket kom med i spelet senare? Knappt inget av det man fick se.

Jag tror inte rockstar går ut med info och sen tar ner det. Du tänker på rykten. Det här är INFO.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt låter så jäkla bra. Det känns som att dom verkligen anstränger sig för att rätta till alla problem som människor hade med IV! Jag ÄLSKAR att dom verkar göra ekonomi till en så viktig del av spelet, och jag har faktiskt börjat värma mer mot idén av flera karaktärer. Först tyckte jag att det skulle bli rörigt, men när dom gör det som dom gör så känns det bara bättre för varje ny bit av information.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

You can buy property; houses, garages, businesses and marinas can all be purchased for extra revenue sources.

Player customization - tattoos, haircuts, clothing

Det här förvånar mig. Uttalade inte rockstar sig förut om att detta inte skulle med i spelet? Kan det vara så att förseningen var för att fansen ville ha in det?

Vehicle customization - paintjobs, wheels, window tints, grills, spoilers, along with robust performance upgrades to suspension, engine, brakes, and more that make meaningful changes to the way vehicles feel and handle

Grymt äntligen kan man leka lite extra med bilar. Undrar om det går att göra om bilarna till driftbilar.

iFruit, the game's new phone, can be used to snap pictures and upload them to Rockstar's Social Club

GTAsajten fototävling? :D

Liquor store and ATM robberies is possible.

Äntligen lite att göra för att bli wanted!

Hunting animals.

Spännande och se hur dom gör där. Kommer man kunna köpa och sälja päls/kött. Kommer man kunna få in djur i städerna? Skulle vara otroligt kul om ett rovdjur kommer in bland folk. Viltolyckorna måste också vara kul att vittna :D

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte rockstar går ut med info och sen tar ner det. Du tänker på rykten. Det här är INFO.

Ja men nu menar jag hörde inte vi en jäkla massa info från R* om san andreas och såg en massa saker som skulle varit med i spelet? MEN som dem aldrig la till? Jag kan minnas att jag läste massa info om San Andreas vilket inte kom med. Visst detta är inte direkt samma spel Mafia 2 så fick vi massa info om spelet samt vad för vapen man kunde använda men det kom aldrig heller med i spelet utan en fick släppa en modd till spelet för att få denna "freeroam" o dessa vapen som inte kom med.

Och jag är skeptiskt till en del av detta att det kommer komma med release har läst en del från andra spel detta kommer finnas detta kommer ni kunna göra vilket inte blir av. Sen om du vill tro på det så får du gö det.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men nu menar jag hörde inte vi en jäkla massa info från R* om san andreas och såg en massa saker som skulle varit med i spelet? MEN som dem aldrig la till? Jag kan minnas att jag läste massa info om San Andreas vilket inte kom med. Visst detta är inte direkt samma spel Mafia 2 så fick vi massa info om spelet samt vad för vapen man kunde använda men det kom aldrig heller med i spelet utan en fick släppa en modd till spelet för att få denna "freeroam" o dessa vapen som inte kom med.

Och jag är skeptiskt till en del av detta att det kommer komma med release har läst en del från andra spel detta kommer finnas detta kommer ni kunna göra vilket inte blir av. Sen om du vill tro på det så får du gö det.

Hörde också MASSOR om SA som inte kom in. Men det var som sagt rykten eller spekulationer som folk hade hittat på efter att ha sett trailers.

En sak som jag kommer ihåg som exempel var när en polis hängde kvar i bilen och släpades efter i farten. Det trodde många skulle komma med i spelet. Men det hände i ett uppdrag.

Nu är det faktiskt Rockstar själva som gått ut med info och sagt att det här kommer med i spelet. Så tror knappast att dom ljuger med informationen. Plus att mycket av det som sagts har setts av folket som var och titta på demo visningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde också MASSOR om SA som inte kom in. Men det var som sagt rykten eller spekulationer som folk hade hittat på efter att ha sett trailers.

En sak som jag kommer ihåg som exempel var när en polis hängde kvar i bilen och släpades efter i farten. Det trodde många skulle komma med i spelet. Men det hände i ett uppdrag.

Nu är det faktiskt Rockstar själva som gått ut med info och sagt att det här kommer med i spelet. Så tror knappast att dom ljuger med informationen. Plus att mycket av det som sagts har setts av folket som var och titta på demo visningen.

Ah tack för infon :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att dom redan bestämt vad som ska vara med och inte, och just nu försöker dom bara få alla funktionerna buggfria. :) Inte ens chans att det dom pratar om nu inte kommer med, dom borde ha tagit sig tillräckligt långt med funktionerna för att dom ska gå att genomföra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag tror att dom redan bestämt vad som ska vara med och inte, och just nu försöker dom bara få alla funktionerna buggfria. :) Inte ens chans att det dom pratar om nu inte kommer med, dom borde ha tagit sig tillräckligt långt med funktionerna för att dom ska gå att genomföra!

Exakt. Och det är väldigt många som jobbar med spelet nu. Rockstar har nog lärt sig från IV att fansen vill ha med nytt och gammalt från SA. Så att skära ner på sakerna är bara dumt. IV var ett underbart spel (imo) men det saknades otroligt mycket!

Nu är det bara en till fråga som snurrar i mitt huvud. Rockstar har helt klart dragit in saker från alla tidigare spel. Max payne, red dead och så vidare. Kommer man kunna rida använda djur?

Att kunna rida hade vart så häftigt!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fest för ögat. Jag har verkligen saknat det här med att styla bilar och att kunna färga dom i vilken färg man vill.

Det där med skills som att man hade en unik förmåga med varje karaktär. Som att komma in i slowmotion mode medans man skjuter.

Som på Max Payne. Gillade verkligen det och kunde vara väldigt användbart i vissa situvationer.

Att customisera vapen är även det något att hänga i julgranen. Som i Far Cry 3, gillade det skarpt.

Hoppas att bilderna man tar med telefonen sparas i telefonen sen. Man vill ju kunna ta bilder på vissa saker man stöter på som tex buggar..

Saknas bara en Monster truck nu så är spelet fullbordat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste även att wanted-level systemet har förändrats. Det ska tydligen vara möjligt att gömma sig innanför wanted level zonen utan att polisen vet exakt var man är. Jag kan tänka mig att systemet kommer att likna wanted level systemet i driver 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste även att wanted-level systemet har förändrats. Det ska tydligen vara möjligt att gömma sig innanför wanted level zonen utan att polisen vet exakt var man är. Jag kan tänka mig att systemet kommer att likna wanted level systemet i driver 3.

Japp stänner. Polisen kommer reagera på synen. Ser dom inte dig så börjar dom leta och vet inte exakt vart du är. Rockstar sa även att man kan se vad polisen använder för handsignaler och höra hur dom letar efter dig.

Roliga blir att undvika åskådare som kan rycka in och försöka stoppa dig eller filma dig med deras mobilkamera :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste även att wanted-level systemet har förändrats. Det ska tydligen vara möjligt att gömma sig innanför wanted level zonen utan att polisen vet exakt var man är. Jag kan tänka mig att systemet kommer att likna wanted level systemet i driver 3.

Det är ju egentligen ganska sjukt att det är först nu vi ser en ändring av detta, har alltid tyckt att det vore så jävla najs som i Assassin's Creed bara kunna dra in i en gränd och chilla bakom ett träd eller något medan aina blåser förbi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You can buy property; houses, garages, businesses and marinas can all be purchased for extra revenue sources.

Player customization - tattoos, haircuts, clothing

Det här förvånar mig. Uttalade inte rockstar sig förut om att detta inte skulle med i spelet? Kan det vara så att förseningen var för att fansen ville ha in det?

Japp. Det ställde till med mycket klagomål på Gtaforums. Finns dock många nackdelar med detta. Den mest uppenbara är att förmodligen väldigt många vill ha möjlighet att köpa massor av hus eller andra properties. Den andra är att ett safehouse isåfall skulle betyda ett garage (om det inte går att köpa garage men då kan man lika gärna inkludera safehouse)vilket betyder att man inte måste köra över halva kartan för att spara eller hämta sitt favorit fordon. Personligen anser jag att alla safehouse i SA hade sin charm. Speciellt dom som låg ute på landsbyggden.

Till något helt annat: Jag undrar om spelet kommer att använda samma tidsskala som GTA IV? Jag har alltid tyckt att tiden går för fort i GTA, till och med i GTA IV.

Det är ju egentligen ganska sjukt att det är först nu vi ser en ändring av detta, har alltid tyckt att det vore så jävla najs som i Assassin's Creed bara kunna dra in i en gränd och chilla bakom ett träd eller något medan aina blåser förbi.

Indeed.

PS2-eran var i särklass värst - två eller fler stjärnor och polisen vet inte bara exakt var du är, utan dom ploppar upp 100 meter ifrån dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...