Jump to content

NYA BILDER!


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

fan då, hoppades att jag skulle va först, men nix. aja fett snygga bilder, vill fan ha en ny trailer inom 1månad nu!

sen får september gärna snabba sig hit!

Kom hem och gick in på Facebook direkt och möttes av detta :D

Älskar verkligen hur dom tar tillbaka gamla saknade saker. Mini-gun!

När det kommer till Trailer så tror jag vi får vänta några månader till. Beror på hur dom planerar och hur många trailers som ska släppas, 4 är standard va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst ser det ut som att på bilden med Franklin och mingunen så har trädet fattat eld efter att polisbilen exploderat. Har det varit så tidigare? Nice touch annars. Grove Street-referenser med gröna bandanan?

Alla bilder ser ju grymma ut, speciellt de som showar off väderlekar och undervattensbilden. Förresten så bilden där Trevor sitter på en mc ser han ut som Sucre i Prison Break.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Visst ser det ut som att på bilden med Franklin och mingunen så har trädet fattat eld efter att polisbilen exploderat. Har det varit så tidigare? Nice touch annars.

Om det är som i far cry 3 med eld så skulle jag bli överlycklig. Skogsbrand!

Bilderna finns nu uppe på hemsidan.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bullet! :thumbs-up:

Detta ser ut att kunna bli ett riktigt bra spel. Ska bli skönt att få lite variation i miljön, så det inte bara är grått och trist som i IV.

Syftar du på bilen? Det måste väl ändå vara en Infernus? Är mycket mer lik en lambo än en ford GT tycker jag (:

Börjar bli lite sugen på spelet nu. bara liite:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syftar du på bilen? Det måste väl ändå vara en Infernus? Är mycket mer lik en lambo än en ford GT tycker jag (:

Börjar bli lite sugen på spelet nu. bara liite:P

Tyckte det såg ut som att den hade Bullets runda baklyktor och överlag utseende. Men efter att ha kollat upp lite bilder får jag hålla med er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...