Jump to content

Diskutera dagens nyhet!


Vice.
 Share

  

18 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Njaa... det kan vara möjligt. lite osäker...

Jag säger inte att jag helt och hållet tror på honom, men det är ju inte omöjligt. Mannen var väldigt lik honom också (tänkte på bland annat näsan när man såg båda i profil) men det kan lika gärna vara ett practical joke. Säger varken bu eller bä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har filmat inslaget med "professorn" på alba nova, en del av KTH och Stockholms universitet. Jag har varit runt lite på teoretisk fysik tidigare och kände inte igen mannen i inslaget så jag bestämde mig för att leta. Ingen träff på KTH och Hans Karlsson på SU håller på med miljövetenskap. Men han pratar ju skånska, kanske LTH? Inte då. Hans Karlsson på LTH är kemist.

Han har uppenbarligen ett kontor på teofys och borde stå med här.

I call bs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alldeles för många faktorer som spelar in på det här för att säga att det är sant.

För det första. Han verkade rätt chill med att bara sådär hitta sig in i framtiden.

Andra. Hans framtida jag borde ha freakat ur totalt med att se sitt dåtida jag helt plötsligt framför sig

Tredje. Ingenting verkar ha ändrats i hans tid nu och han verkar fortfarande alldeles för lugn med det hela.

Fjärde. Tatueringarna verkar inte vara i samma storlek.

Även, om han nu filmade sig själv med sig själv, varför filmade han inte när han tog sig tillbaka till nutiden.

Also, han förklarar inte hur han tog sig tillbaka till nutiden.

Däremot finns det en sak som kan spela in lite smått på det hela.

Hans framtida jag verkar ta det helt okej, detta bevisar att han verkligen reser in i framtiden och hans framtida jag vet om att han kommer få besök, problemet kommer då här, om detta nu är sant så innebär det att han har fastnat i en tids paradox, dvs, detta kommer hända föralltid i hans liv, nu sitt nutida jag, och i hans framtida jag.

Fast jag säger bullshit, man tycker inte att det bara helt plötsligt verkar vara djupt under sin diskho och kryper in bara sådär, han borde ju ha sett att nånting inte stämde. Även om det vore jag hade jag freakat ur totalt och lipat som fan för att nånting inte står rätt till i mitt hem.

BRB KRYPA UNDER MIN DISKHO!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...