Jump to content

Gameplay-möjligheter!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag är väldigt nyfiken på att se fysiken för bilskador. Hur pass kvaddad kommer bilen att bli om man slungar ut den från Mt. Chilliad? Kan däcken lossna om du slår in mot bergsväggen och glider sidleds i galet hög fart? Kan inte släppa dom här tankarna. Jag vill bara se den flyga i tusen delar och klumpas ihop till att man inte kan se vad det först var för något!

Vad händer om man placerar en buss framför en järnvägstunnel i sidled och väntar på tåget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska bli intressant och se hur planen fungerar. I IV så tappade helikoptrarna bakdelen om man slog i den i något. Undrar hur vingarna reagerar om man flyger in i en kant.

Kan ju alltid hoppas på att planet börjar snurra ur kontroll för att ena vingen lossnar :D

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som har GTA V på huvudet hela tiden? Alltså jag är verkligen så hypad och längtar som en galen. Vad som jag verkligen ser fram är att utforska den nya miljön. Skogarna, öken, bergen och all natur!

Flyga plan över den här världen kommer verkligen vara underbart och kommer säkert ta en lång flygtur när jag väl får tag på ett plan. Flyga lågt genom skogen och över floderna och under broarna!

Vill se hur lätt det är att ta sig upp på höga berg med bilar och större fordon som bussar och lastbilar.

Jag är väldigt nyfiken på karaktärsbyten och hur det kommer vara. Spännande varje gång man byter för att se vad man hittar karaktärerna i för situationer.

Känns som man kommer spendera första tiden med att bara åka runt och utforska världen istället för att starta storyn. Jag hoppas verkligen Rockstar har massor av gömda och häftiga saker vi kan hitta. Monstertrucken måste finnas med!

Längtar som fan! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag hoppas verkligen motorcykelgäng är en del av GTA V. Lite synd att The lost and damned var en DLC för IV. Hade passat så mycket bättre i V. Atmosfären kommer vara så underbar med en motorcykel. Öken, små städer och förhoppningsvis långa raka vägar att åka på.

Har kollat för mycket Sons of anarchy :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Bara jag som har GTA V på huvudet hela tiden? Alltså jag är verkligen så hypad och längtar som en galen. Vad som jag verkligen ser fram är att utforska den nya miljön. Skogarna, öken, bergen och all natur!

Flyga plan över den här världen kommer verkligen vara underbart och kommer säkert ta en lång flygtur när jag väl får tag på ett plan. Flyga lågt genom skogen och över floderna och under broarna!

Vill se hur lätt det är att ta sig upp på höga berg med bilar och större fordon som bussar och lastbilar.

Jag är väldigt nyfiken på karaktärsbyten och hur det kommer vara. Spännande varje gång man byter för att se vad man hittar karaktärerna i för situationer.

Känns som man kommer spendera första tiden med att bara åka runt och utforska världen istället för att starta storyn. Jag hoppas verkligen Rockstar har massor av gömda och häftiga saker vi kan hitta. Monstertrucken måste finnas med!

Längtar som fan! :wub:

Du är inte ensam vännen, jag har varit med och längtat sedan R* annonsera GTAV ;). Jag är grymt hajpad över allt, kan inte vänta på att slänga in disken och bara spela i två dagar.

Jag hoppas verkligen motorcykelgäng är en del av GTA V. Lite synd att The lost and damned var en DLC för IV. Hade passat så mycket bättre i V. Atmosfären kommer vara så underbar med en motorcykel. Öken, små städer och förhoppningsvis långa raka vägar att åka på.

Har kollat för mycket Sons of anarchy :D

lol SOA rocks ;). Jag tror inte du behöver oroar dig för mycket, Cali är gängens huvudstad i världen :).

Peace & Smoke

Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nu är man tillbaka här, senast jag var här var när San andreas precis hade släppt, men kom inte ihåg varken min email då eller användarnamn :P

Nu har man spelat gta4 ett tag, vilket var lite av en besvikelse faktiskt, mycket som fattades som man ville ha med från san andreas.

T.e.x naturen som många redan skrivit, att ta crossen och köra runt bara, ställa sig på en hög klippkant och bara glo ut, se ett annat berg i horisonten och försöka komma dit.

Hoppas även att det blir myter, t.e.x bigfot i andreas var mycket skoj, att springa runt i skogen en mörk kväll, var lite pirrigt faktiskt, även om man kanske visste att allt var påhitt.

Längtar grymt mycket, hoppas också det blir lite mer fart i den här tråden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller för tillfället på att installera Gta San Andreas igen, evigheter sen man spelade det senaste, har bara degat Gta 4 nu, men kommer ihåg att man satt ju hela dagarna förut med att lira SA, så borde ju va lika roligt än, nog roligare än Gta 4 vågar jag nog påstå.

Måste ju komma in i SA igen innan Gta 5 släpps :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Jag har tänkt mycket på det här med kläder och likande i spelet. Kommer vi kunna klä ut Michael i mer Hiphop stil när vi spelar som honom? Är lite intresserad över hur Rockstar har tänkt där. Blir det för "Saints row" eller har Rockstar också lite larvigt att ge?

Skulle vara hemskt kul att byta lite stilar på karaktärerna och se hur resultaten blir :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...