Jump to content

Family Guy Online

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Haha ja ni lÀste rÀtt ska komma nÄ Family Guy Online mmo spel eller vad det nu kommer bli av det. Man kan f.ö regga sig till stÀngda betan nu via http://www.familyguyonline.com/.

Reggade bara för skoj skull + för att jag bara Àlskar den serien.

Genom att klicka dig hit kan du registrera dig för den stÀngda betan av spelet Family Guy Online. Vad Àr det? Ett MMO? Vi har ingen aning, och det verkar ingen annan heller ha.

Det mystiska Family Guy Online vÀntas ut senare i höst. Vi antar att vi lÀr fÄ reda pÄ mer inom kort.

FrÄn FZ

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Vet vi ens om det Àr ett spel???

Jag skulle chansa pÄ att det Àr ett spel. Saxat frÄn Privacy Policy:

Public Information and Posts consist of your account name, avatar(s) and your game activity, for example your game status and in-game items and your posts and comments on the Services, for example, in forums or blogs.

Registrerade mig, kÀnns som att vad det Àn Àr för nÄgot vill jag vara del av det i alla fall. :)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

• 1 month later...

Fick precis ett mail om att eftersom jag hade skrivit upp mig pÄ betan sÄ ska jag kunna komma Ät en Character Creator. Dock verkar sidan vara under maintenance sÄ jag fÄr kolla senare vad som finns att göra dÀr.

EDIT: Level 1 Chris Class, namn: Tastycakes. Ska bli nice det hÀr.

Redigerad av Bebben
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag har inte ens kunnat komma in pÄ creatorn.. :(

Kom in senast pÄ den idag och gjorde en karaktÀr.

Är det nĂ„n som vet vad det dĂ€r 80 Ă€r bredvid myntet dĂ€r det stĂ„r Hello blablabla och vad kan man göra med det? För man kommer bara till sitt konto om man trycker dĂ€r.

Redigerad av SilentViper
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

• 6 months later...

Oh right, fick invite förra veckan:

Dear Family Guy Online Fan:

Have you ever wanted to do free work for one of the largest and wealthiest corporations in the world? Well, now's your chance! We'd love for you to join the Family Guy Online Closed Beta experience next Thursday, February 9th through Friday, February 10th.

SĂ„ kolla era inboxar :)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

• 4 weeks later...