SilentViper Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Haha ja ni lÀste rÀtt ska komma nÄ Family Guy Online mmo spel eller vad det nu kommer bli av det. Man kan f.ö regga sig till stÀngda betan nu via http://www.familyguyonline.com/. Reggade bara för skoj skull + för att jag bara Àlskar den serien. Genom att klicka dig hit kan du registrera dig för den stÀngda betan av spelet Family Guy Online. Vad Àr det? Ett MMO? Vi har ingen aning, och det verkar ingen annan heller ha. Det mystiska Family Guy Online vÀntas ut senare i höst. Vi antar att vi lÀr fÄ reda pÄ mer inom kort. FrÄn FZ Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Vet vi ens om det Àr ett spel??? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Epic Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Vet vi ens om det Àr ett spel??? Jag skulle chansa pÄ att det Àr ett spel. Saxat frÄn Privacy Policy: Public Information and Posts consist of your account name, avatar(s) and your game activity, for example your game status and in-game items and your posts and comments on the Services, for example, in forums or blogs. Registrerade mig, kÀnns som att vad det Àn Àr för nÄgot vill jag vara del av det i alla fall. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 (redigerad) Fick precis ett mail om att eftersom jag hade skrivit upp mig pÄ betan sÄ ska jag kunna komma Ät en Character Creator. Dock verkar sidan vara under maintenance sÄ jag fÄr kolla senare vad som finns att göra dÀr. EDIT: Level 1 Chris Class, namn: Tastycakes. Ska bli nice det hÀr. Redigerad 20 juli, 2011 av Bebben Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Haha. De Àr ju tokiga. Verkar najs. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 "Level 1 Stewie Class" fuck yeah Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 (redigerad) Gah hade hoppas pÄ man kunde vÀlja Quagmire EDIT: level 1 Peter Class namn: Gurk fuck yeah! Redigerad 21 juli, 2011 av SilentViper Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Jag kan ju inte ens skapa mig en karaktÀr. Det laddar inte ett dugg och kommer ALLTID (testat typ 4 dagar i rad nu) upp att servern Àr full Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Jag har inte ens kunnat komma in pÄ creatorn.. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 Har ni installerat utility playern för hemsidan? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 (redigerad) Jag har inte ens kunnat komma in pĂ„ creatorn.. Kom in senast pĂ„ den idag och gjorde en karaktĂ€r. Ăr det nĂ„n som vet vad det dĂ€r 80 Ă€r bredvid myntet dĂ€r det stĂ„r Hello blablabla och vad kan man göra med det? För man kommer bara till sitt konto om man trycker dĂ€r. Redigerad 21 juli, 2011 av SilentViper Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 Oh right, fick invite förra veckan: Dear Family Guy Online Fan: Have you ever wanted to do free work for one of the largest and wealthiest corporations in the world? Well, now's your chance! We'd love for you to join the Family Guy Online Closed Beta experience next Thursday, February 9th through Friday, February 10th. SÄ kolla era inboxar Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 Jag har ocksÄ fÄtt invite, fast kommer inte kunna spela i helgen nÀr betatestet Àr öppet. Tror inte jag missar nÄgot ÀndÄ. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 (redigerad) Vad ska man göra nÀr man skapat en gubbe dÄ? :S Edit: VÀntar I guess... Redigerad 8 februari, 2012 av Wu Zi Mu Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 Dem har slÀppt en liten ingame trailer pÄ Family Guy Online: Family guy Jag tror releasen Àr snart dÄ det stÄr i videon "Launching Soon" sÄ vi kanske fÄr spelet denna mÄnad eller kanske i april? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 Skulle bara sÀga det gÄr att spela betan av Family guy just nu sitter o spelar o gör mitt andra uppdrag just nu. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 Fan vad dÄligt det Àr. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2012 (redigerad) Laddar man ner en fet launcher eller spelas det i weblÀsaren? Redigerad 11 mars, 2012 av Renard Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts