Jump to content

Family Guy Online


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Haha ja ni läste rätt ska komma nå Family Guy Online mmo spel eller vad det nu kommer bli av det. Man kan f.ö regga sig till stängda betan nu via http://www.familyguyonline.com/.

Reggade bara för skoj skull + för att jag bara älskar den serien.

Genom att klicka dig hit kan du registrera dig för den stängda betan av spelet Family Guy Online. Vad är det? Ett MMO? Vi har ingen aning, och det verkar ingen annan heller ha.

Det mystiska Family Guy Online väntas ut senare i höst. Vi antar att vi lär få reda på mer inom kort.

Från FZ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet vi ens om det är ett spel???

Jag skulle chansa på att det är ett spel. Saxat från Privacy Policy:

Public Information and Posts consist of your account name, avatar(s) and your game activity, for example your game status and in-game items and your posts and comments on the Services, for example, in forums or blogs.

Registrerade mig, känns som att vad det än är för något vill jag vara del av det i alla fall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Fick precis ett mail om att eftersom jag hade skrivit upp mig på betan så ska jag kunna komma åt en Character Creator. Dock verkar sidan vara under maintenance så jag får kolla senare vad som finns att göra där.

EDIT: Level 1 Chris Class, namn: Tastycakes. Ska bli nice det här.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag har inte ens kunnat komma in på creatorn.. :(

Kom in senast på den idag och gjorde en karaktär.

Är det nån som vet vad det där 80 är bredvid myntet där det står Hello blablabla och vad kan man göra med det? För man kommer bara till sitt konto om man trycker där.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Oh right, fick invite förra veckan:

Dear Family Guy Online Fan:

Have you ever wanted to do free work for one of the largest and wealthiest corporations in the world? Well, now's your chance! We'd love for you to join the Family Guy Online Closed Beta experience next Thursday, February 9th through Friday, February 10th.

Så kolla era inboxar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...