Jump to content

E3 2011


Jacker
 Share

Recommended Posts

B3 såg sådär ut, tyckte det såg lite annorlunda ut än tidigare trailers.

Livevisningen var ju ett skämt! Tror inte att statdsmiljöerna är klara ännu och de fick ta till den tråkiga öknen!

Eller så är det för att de redan visat stadsmiljöerna och alla andra fps-spel oftast tar till sig stadsmiljöerna och vill visa något annorlunda som få andra spel faktiskt ens har med öht.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sonys presskonferens var lite utav en besvikelse. Det var ju mest andfådda tjockisar som stod och pustade i micen. Det blev dessutom alldeles för mycket Move och NGP, någonting som jag egentligen inte är så otroligt intresserad av.

Fast lite sugen på både Move och PS Vita blev jag dock, speciellt PS Vita som verkar vara en nice konsol. Men det tyckte jag å andra sidan om PSP med, och den höll ju inte så otroligt länge ändå.

Det var lite kul att se Uncharted och Resistance dock, blev nästan lite sugen på att införskaffa tvåorna i respektive serie och spela dessa då jag bara spelat de första spelen i båda serierna.

Annars var väl ljusglimten att se lite utav SF X TK, fast det sabbades helt av att man bara fick se det på en Vita. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Besvikelse och besvikelse... Det finns ju hur många heta titlar som helst. Grejen är den att de allra flesta varit utannonserade sedan ganska långt tillbaka, vilket tagit bort överraskningselementet. Det är väl inprincip bara Halo 4 som varit en riktig nyhet hittills (Wii U borträknat då).

Redigerad av Jacker
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...