Jump to content

E3 2011


Jacker
 Share

Recommended Posts

Hade nästan glömt bort postal 3. Frågan är när det egentligen släpps. Jag har för mig att det var tänkt i år men det lär ju knappast hända.

Det blir i allafall ett spel att se fram emot. Sällan jag har sett fram emot så pass många spel på samma gång! Arma 3, postal 3, battlefield 3, far cry 3.. och hitman! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har suttit och funderat ett tag, men förstår inte varför du inte skulle vara förvånad om Sony hade gjort det här. Har de gjort något liknande tidigare?

Nintendo har (så vitt jag förstått det) nästan alltid legat under sina konkurenters priser när det gäller hårdvara. Sony tycker om att tjäna pengar, det är ingen nyhet. Men nu ska alltså Nintendo börja sälja en konsoll där det krävs två hårdvara för att kunna spela? Undrar hur dyrt det blir. Antagligen kommer de säljas både i ett och samma paket, och separat utifall att man har sönder en av konsollerna. $$$

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nintendo har (så vitt jag förstått det) nästan alltid legat under sina konkurenters priser när det gäller hårdvara. Sony tycker om att tjäna pengar, det är ingen nyhet. Men nu ska alltså Nintendo börja sälja en konsoll där det krävs två hårdvara för att kunna spela? Undrar hur dyrt det blir. Antagligen kommer de säljas både i ett och samma paket, och separat utifall att man har sönder en av konsollerna. $$$

Aha då förstår jag. Trodde du menade att Sony tidigare gjort konstiga, utsvävande och tveksamma grejer och att det var därför du inte var förvånad. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade ingen Witcher 2 tråd (underligt) så jag postade detta här istället eftersom det är E3 relaterat:

Första XBox 360 Gameplay!

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-the-witcher/716266

De har sagt att spelet kommer vara en komplett portning, alltså innehålla allt som PC-versionen har inklusive DLCer. Inget matrial kommer saknas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...