Jump to content

Hur lägger du besticken?


Vice.
 Share

  

27 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gaffel, kniv, sked...

...gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked. Gaffel, kniv, sked.

Edit: Jahaaa, i lådan alltså. Då blir det sked, kniv och gaffel.

Redigerad av Adriian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte frågan. Eller, jag förstår frågan, men inte svarsalternativen. Skeden ligger ju ovanför tallriken; gaffeln på vänstersidan och kniven på högersidan.

¿Qué pasa por favor de salama? Diós mio!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag insåg just att jag inte kan ordningen i huvudet. Men när jag tar besticken ur lådan så tittar jag aldrig, utan plockar bara och det blir alltid rätt.

Efter en stunds blundande och lite låtsasplockande i luften så kom jag fram till att vi har ordningen som följer:

Sked, gaffel och kniv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Android har inte sked inlagt på sparade ord.

Jag tycker att de har kompenserat det bra med ordet massmördare dock. :)

Jag dukar för övrigt nästan bara till familjen, så det blir inget märkvärdigt. Kniv till höger och gaffel till vänster, och ja... eventuell sked "ovanför" talriken antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...