Jump to content

Vad är din mörkaste hemlighet här på Gtasajten?


Vice.
 Share

Recommended Posts

1) Startade ett nytt konto när okka blev bannat, men det visste ni väl. Det blev dock bannat rätt snabbt. Låtsades vara en ny och oerfaren medlem.

2) Då jag väl kom tillbaka med okka, så mailade jag hultenius och frågade om det vore ok, han sade ja och då kom jag tillbaka.

3) Jag gjorde det eftersom jag saknar er!

4) Även när jag var bannad var jag på forumet relativt regelbundet och sökte på mitt eget namn, för att se om någon nämnt mig.

Har väl mer grejer. Men det där är väl vad jag kom på nu. Mer saker jag inte riktigt berättat än faktiska hemligheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag har dubbla konton :rolleyes:

Det var nån tråd för skitlänge sen om hur man skulle få igång Twisted Metal 2, som jag hade tankat men inte kunde starta. För att verka oskyldig postade jag i tråden och frågade varför man joinar ett forum bara för att fråga hur man startar ett tankat spel. Snygg undanmanöver, där, när man borde förstått att IP visas på varje inlägg :lol:

För övrigt trodde jag att Funnylin kommit tillbaka som Umberto eftersom jag såg en hel del likheter mellan dem, men nu är det alldeles för uppenbart att det inte stämmer.

(Jag tror fortfarande att Funnylin hänger på forumet som ett annat nick. -_- )

Redigerad av Henkibojj
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag har dubbla konton :rolleyes:

Det var nån tråd för skitlänge sen om hur man skulle få igång Twisted Metal 2, som jag hade tankat men inte kunde starta. För att verka oskyldig postade jag i tråden och frågade varför man joinar ett forum bara för att fråga hur man startar ett tankat spel. Snygg undanmanöver, där, när man borde förstått att IP visas på varje inlägg :lol:

För övrigt trodde jag att Funnylin kommit tillbaka som Umberto eftersom jag såg en hel del likheter mellan dem, men nu är det alldeles för uppenbart att det inte stämmer.

(Jag tror fortfarande att Funnylin hänger på forumet som ett annat nick. -_- )

Man vet aldrig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör i vind! Jag känner på mig att Jocken kommer nämnas, Qouad gillade inte Jocken.

Så sant :)

Jag tror väl inte de övriga moderatorerna blir sura av såhär gamla loggar :)

Varningsloggar för: Mathias

Moderator Orsak

Henkibojj Logg skapad 16 oktober 2008 - 19:56

Minskad varningsnivå Om det nu var på egen begäran är det lite skumt att han ska ha en varning för det. Tar bort en varning.

Arvid Logg skapad 30 maj 2008 - 08:37

Höjd varningsnivå Bannad i 30 dagar på egen begäran.

StellHell Logg skapad 17 mars 2008 - 01:00

Minskad varningsnivå Felaktig

StellHell Logg skapad 17 mars 2008 - 00:59

Höjd varningsnivå lolol

Hultenius Logg skapad 23 februari 2007 - 13:53

Minskad varningsnivå Seriös nu för tiden, förtjänar en sänkning.

Hultenius Logg skapad 22 mars 2005 - 16:56

Höjd varningsnivå Registrerade en till medlem

Jocken Logg skapad 22 mars 2005 - 13:54

Höjd varningsnivå Drog upp gammal tråd, spam

Jocken Logg skapad 07 mars 2005 - 19:13

Höjd varningsnivå Onödig tråd

Jocken Logg skapad 26 januari 2005 - 21:54

Höjd varningsnivå Spam

Stells "lolol" var när hans konto blev hackat. Varningsnivån har alltså varit 0-1-2-3-4-3-4-3-4-3.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem sa att han hette Friberg? :S

Jag vet väl för guds skull va killen heter. Vi va ju bästisar i sexan eller sjuan. :P

Jag tänkte först att det lät som att du gick omkring och var hans alter ego, men så kunde det ju inte vara eftersom jag vet vad han heter och vad du hette innan. Sen blev det lite fail när jag såg att den person som avslöjat hans namn var just du och ingen annan :P

Så, vad nickar han nuförtiden då? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...