Jump to content

Vad är din mörkaste hemlighet här på Gtasajten?


Vice.
 Share

Recommended Posts

Min mörkaste hemlighet är att jag på senare tid läser mycket frågor som jag kan svara på, men helt enkelt låter bli. Det är likadant när jag ställer en fråga, jag drar mig hur länge som helst innan jag tackar för svaren. Jag vet inte alls varför jag gör så, för det lirar inte alls ihop med min vilja om att vara trevlig och tacksam utåt. Men jag antar att det beror på att jag lider av kronisk prokrastination.

Edit: Jag har säkert sex-sju frågor att svara på i "Fråga en GTAsajtare"

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min hemlighet påminner om Kebabs, att jag många gånger börjat svara på ett inlägg för att sedan radera det och skita i det helt.

Så gör jag med, flera gånger i veckan. Vill minnas att det där har nämnts här på forumet förr och det visade sig att ganska många gör så. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte först att det lät som att du gick omkring och var hans alter ego, men så kunde det ju inte vara eftersom jag vet vad han heter och vad du hette innan. Sen blev det lite fail när jag såg att den person som avslöjat hans namn var just du och ingen annan :P

Så, vad nickar han nuförtiden då? ;)

I see. Ah det blir ju lite fel då :P

Jadu. Vet inte men något jag är nästintill 100% säker på är att han sitter här o läser om sig själv. Frågan är om han skriver nånsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...