eXotic Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Har en kompis som börjat med Terraria igen. Hade ni bestämt något om randoms fick komma in på servern eller inte? Mig spelar det ingen roll då jag ändå aldrig är inne i princip. Jag antar också att de andra fyra - fem inte stör sig speciellt mycket på det. Så låt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Har inget emot att andra är inne på servern, tillför ju bara mer aktivitet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Vart har vår Clothier tagit vägen? Jag ville ju göra min Tuxedo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Vart har vår Clothier tagit vägen? Jag ville ju göra min Tuxedo. Tror han har bytt rum om jag läste rätt när jag kollade till servern förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Vart har vår Clothier tagit vägen? Jag ville ju göra min Tuxedo. Han är uppe i min Skylodge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 The Sandcastle Expressway är nu färdigställd! Vid slutet av vägen droppar man rakt ner i Dungeonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 (redigerad) Goblin army på väg! EDIT: Scored myself some Rocket Boots. Redigerad 14 augusti, 2011 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Har varit inne på servern och taggat mitt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Dags att sätta password på servern, grabbar. Moget, vem det nu än var btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 (redigerad) Dags att sätta password på servern, grabbar. Moget, vem det nu än var btw. Hmm... det mesta verkar rakt pajjat. Borde väl gå att se i Serverloggarna vilken IP som connectat och rakt av banna den samt skicka ut lösen via PM. "Powwe" och "Frenzy", säger det er något? Frenzy var väl nån medlem som bannades? Redigerad 15 augusti, 2011 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Mitt detektivarbete visar att Powwe, och förmodligen Xstreem och Frenzy, är de skyldiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Vad är förstört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Vad är förstört? Typ allting. Alla hus vi byggt + att de stulit grejer av Sniper såg jag nu. Saknar lite grejer i min chest också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Jag är inte bannad, är ju aktiv medlem! Det borde du veta Sniper, tvi vale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Typ allting. Alla hus vi byggt + att de stulit grejer av Sniper såg jag nu. Saknar lite grejer i min chest också. Ovanligt att någon ska balla ur och förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 (redigerad) Jag sparade Frenzys IP redan igår då jag kollade loggen och såg att xstreem sa åt honom att inte förstöra. Men allt jag såg just då var lite sand på Snipers sandslott och ett hakkors uppe vid skyloungen. Jag kan banna honom om ni inte vill att han ska komma in igen. Edit: Var inne och kollade på servern, det ser förjävligt ut. Jag startar en ny värld, med lösenord som jag skickar via PM till folk som vill in. Powwe och RullstolsRoffe är bannade. Xstreem klarade sig eftersom jag inte hittade hans IP. Redigerad 15 augusti, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Jag vill in, pass please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Passplx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Jag tar gärna ett lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts