Jump to content

Call Of Duty: MW3


VickeX
 Share

Recommended Posts

Just in case någon kommer att köpa det här. Oh wait...

Klart att vi kommer. Oavsätt om vi vill eller inte. :(

Jag har länge sagt att BO ska vara mitt sista CoD eftersom att IW fuckade upp sig med MW2, och sen efter att det blev officiellt att 3 olika studios jobbade på MW3 fortsatt stödja den tanken... men nu efter en officiell announcement, lite info och två teasers så blir jag ju självklart sugen.

Men om jag ska köpa det eller inte beror helt och hållet på hur det blir upplagt. Kommer stopping power och/eller juggernaut eller någon annan dryg perk så lär jag inte köpa det.

Vad tror ni?

För övrigt så tycker jag att det är intressant att logotypen ser ut sådär och att det verkar ska marknadsföras som MW3.

Call Of Duty 4: Modern Warfare

(Call Of Duty) Modern Warfare 2

CALL OF DUTY: MW3

Det känns lite splittat.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Skrivet (redigerad)

Reveal trailern läckte inatt!

Läckte gjorde den väl inte... den skulle ha premiär under reklamen i något sportevent i USA, precis samma event där Activision också hade premiär av Black Ops reveal-trailern förra året.

Jag gjorde en liten remix utav den:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag ska förhandsboka detta. Gillade ju MW2 men önskade att treyacht(?) utvecklade detta då dem lyckades bra med black ops och world at war. Sitter och funderar om jag ska förhandsboka MW3 eller Black ops då jag inte har det på det viset. Men jag får se framöver om det blir en förhandsbokning om de släpper nån demo eller så testar man på ett annat sätt.

Spelet kan bli rätt så intressant men är lite skeptiskt ändå till detta men hoppas på en demo och utgår därifrån. Undrar vad dem kommer ta upp på E3 mässan om detta spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vad ska man säga? Helt seriös vem vill betala typ 50kr för att få sina stats synas och lite fler banor? Inte jag iallafall tror jag väntar med att förhandsboka detta spel och se vart detta leder till. Om det blir ett köp så köper jag det men tänker fan inte betala 50kr för lite krimskrams. Hoppas att activistion tänker noga nu om det är nå idé att införa detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vad ska man säga? Helt seriös vem vill betala typ 50kr för att få sina stats synas och lite fler banor? Inte jag iallafall tror jag väntar med att förhandsboka detta spel och se vart detta leder till. Om det blir ett köp så köper jag det men tänker fan inte betala 50kr för lite krimskrams. Hoppas att activistion tänker noga nu om det är nå idé att införa detta.

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...