Jacker Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 (redigerad) Hur kan detta spel inte fått en egen tråd än?! Klarade precis singleplayer och jag är ytterst imponerad och nöjd. Det gör sig verkligen perfekt som uppföljare till originalet och sluter cirkeln på något sätt. Kul, episkt och potatis - hade ett stort leende på läpparna genom hela outrot! Redigerad 26 april, 2011 av Jacker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Klarade precis singleplayer och jag är ytterst imponerad och nöjd. Det gör sig verkligen perfekt som uppföljare till originalet och sluter cirkeln på något sätt. Kul, episkt och potatis - hade ett stort leende på läpparna genom hela outrot! Även jag stängde precis av spelet och har ingenting att tillägga. Ett mycket trevligt spel vars sammarbetsläge kommer att testas så fort det går ner i pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Spelade igenom det i nästan ett svep. Jag hade knappt läst nånting om dess omfattning och trodde det var över efter att man besegrar GLADoS ganska tidigt. En angenäm överraskning att det fortsatte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Orkade inte skapa en tråd Spelade ut det i förrgår och är inte annat än nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Även jag stängde precis av spelet och har ingenting att tillägga. Ett mycket trevligt spel vars sammarbetsläge kommer att testas så fort det går ner i pris. Bara så du vet, det går att köra coop helt gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Bara så du vet, det går att köra coop helt gratis Ååååhhhåååå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Ååååhhhåååå?? Eftersom att jag inte vill uppmana till warez (offentligt) så PMar jag dig resten 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 Fråga: Gäller fortfarande det där att om man köper Portal 2 till PS3 så får man det gratis till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Har också spelat igenom Portal 2 och tycker det var riktigt bra rakt igenom! Det var skönt med lite mer varierande miljöer jämfört med ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Acapella cover av en låt i slutet, jäkligt fin Lägger i en länk för titeln är ju en spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Min hjärna är bara mos och mitt hjärta bultar fortfarande. Fortsatte spela idag efter ungefär en månads uppehåll och började på Chamber 9. Började bli trött redan efter Chamber 20, men tänkte att spelet snart var slut och att jag lika väl kunde spela klart det inatt. Det visade sig vara lite längre än vad jag trodde och nu, tre timmar senare stängde jag av. Tar resten imorn! Men ärligt talat, fan vilken creepy stämning det är! Speciellt när Wheatley börjar hjälpa en att rymma, och sen hela vägen genom ruinerna. Jag sitter ensam på mitt rum med hörlurar och sitter på helspänn hela tiden. Riktigt jävla läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Jag vet nästan ingenting om Portal, men är nyfiken på att testa. Måste jag spela ettan först? (Hoppar helst på tvåan direkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Jag vet nästan ingenting om Portal, men är nyfiken på att testa. Måste jag spela ettan först? (Hoppar helst på tvåan direkt) Om du vill förstå vad som händer i spelet så ja, ettan och tvåan hör ihop. Spelar du tvåan först spoilas allt för mycket av ettan, så spela helst ettan före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Alltså Portal 3... Spoiler Slutet i 2an gör mig såååå grymt sugen på 3an. Har det hörts något alls om det öht kommer en 3a? Tänk att få vara utomhus i det fria med en portalgun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Alltså Portal 3... Spoiler Slutet i 2an gör mig såååå grymt sugen på 3an. Har det hörts något alls om det öht kommer en 3a? Tänk att få vara utomhus i det fria med en portalgun! Men jag hoppas innerligt att det kommer en 3a då jag är #1 portal-fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 (redigerad) Men jag hoppas innerligt att det kommer en 3a då jag är #1 portal-fan. Jupp Det ser inte bra ut.. Redigerad 7 juni, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Jag vet nästan ingenting om Portal, men är nyfiken på att testa. Måste jag spela ettan först? (Hoppar helst på tvåan direkt) Det första Portal är inte mer än 3-4 timmar långt, då det enbart var ett bonusspel som följde med i The Orange Box, men det är förmodligen det bästa spelet i hela den lådan. Inte ens Yahtzee kunde hitta några fel med det. Så att skippa det första Portal vore ett kolosalt misstag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 Om du vill förstå vad som händer i spelet så ja, ettan och tvåan hör ihop. Spelar du tvåan först spoilas allt för mycket av ettan, så spela helst ettan före Det första Portal är inte mer än 3-4 timmar långt, då det enbart var ett bonusspel som följde med i The Orange Box, men det är förmodligen det bästa spelet i hela den lådan. Inte ens Yahtzee kunde hitta några fel med det. Så att skippa det första Portal vore ett kolosalt misstag. Jag förstår! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2012 (redigerad) Derp. Var god ta bort. Redigerad 4 december, 2012 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Jävla skönt lir! Spelade ettan för några månader sedan och tvåan nu i veckan. Gillar verkligen variationen i tvåan, och det faktum att man faktiskt var tvungen att tänka efter i i alla fall några kammare (jämfört med ettan som mer eller mindre var att springa igenom). Spelet fick en riktigt skön känsla när allt blev anpassat efter vilket årtionde kammarna var tillverkade i. Rekommenderas alla att spela det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts