Jump to content

Portal 2


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jävla skönt lir! Spelade ettan för några månader sedan och tvåan nu i veckan. Gillar verkligen variationen i tvåan, och det faktum att man faktiskt var tvungen att tänka efter i i alla fall några kammare (jämfört med ettan som mer eller mindre var att springa igenom). Spelet fick en riktigt skön känsla när allt blev anpassat efter vilket

årtionde kammarna var tillverkade i.

Rekommenderas alla att spela det!

hihi, variation "i tvåan". ^_^

Edit: Så fick det en helt ny sida..

Jag fick Portal 1 helt gratis på Steam för ett tag sen, helt random.

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skönt lir! Spelade ettan för några månader sedan och tvåan nu i veckan. Gillar verkligen variationen i tvåan, och det faktum att man faktiskt var tvungen att tänka efter i i alla fall några kammare (jämfört med ettan som mer eller mindre var att springa igenom). Spelet fick en riktigt skön känsla när allt blev anpassat efter vilket

årtionde kammarna var tillverkade i.

Rekommenderas alla att spela det!

Mäh, jag klarade ut det igår också! Ettan klarade jag ut för några veckor sedan. Håller med om att tvåan definitivt var ett väldigt bra steg från ettan! Djupare story, större variation, det ger lite

bakgrund gällande Aperture Science (åh som jag älskade dom gamla banorna)

och är faktiskt lite klurigt emellanåt. Till och med låten i eftertexterna kändes som ett steg framåt trots att jag hade på tok för höga förväntningar efter att jag garvade i tio minuter åt låten i det första spelet. Humorn i den här spelserien är verkligen top notch[1]!

Rekommendation approved!

[1] - Jag är inte gay, jag ville bara använda det uttrycket.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...